شهردار چرام در نشست خبری با رسانه های چرام؛ نوری زاده:بینی و بین الله “عدل هاشمی پور” یک ریال به شهرداری چرام کمک نکرده/وقتی تاجگردون ناجی شهرداری چرام می شود
شهردار چرام در نشست خبری با رسانه های چرام؛ نوری زاده:بینی و بین الله “عدل هاشمی پور” یک ریال به شهرداری چرام کمک نکرده/وقتی تاجگردون ناجی شهرداری چرام می شود

فریاد جنوب: شهردار چرام وسخنگوی شورای شهر امروز ظهر در نشست خبری با رسانه ها، ضمن بیان عملکرد کاری خود به سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف عمرانی، مالی و فرهنگی و کمک های نمایندگان به شهرداری چرام پاسخ دادند. به گزارش فریاد جنوب و به نقل از کبنا، علی نوری زاده شهردار چرام در […]

فریاد جنوب: شهردار چرام وسخنگوی شورای شهر امروز ظهر در نشست خبری با رسانه ها، ضمن بیان عملکرد کاری خود به سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف عمرانی، مالی و فرهنگی و کمک های نمایندگان به شهرداری چرام پاسخ دادند.

به گزارش فریاد جنوب و به نقل از کبنا، علی نوری زاده شهردار چرام در ابتدا ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم بیان کرد:در ابتدای کار دور جدید شهرداری با چالش ها ومشکلاتی مواجه بودیم که با همکاری شورای شهر و پرسنل شهرداری توانستیم بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.
وی افزود:با توجه به مشکلات و شرایط کشور ما هم با محدودیت هایی مواجه هستیم که نتوانستیم برنامه های خود را به خوبی اجرا کنیم.
وی با اشاره به موفقیت های شهرداری چرام گفت:5میلیارد تومان از بدهی های 12میلیاردی شهرداری پرداخت گردید و حقوق پرسنل هر ماه پرداخت می شود

وی درپاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص سهمیه قیر و سایر کمک های نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی به شهرداری چرام گفت:بینی و بین الله تا الان و از زمانی که بنده در دوره جدید شهردار شدم آقای عدل هاشمی پور یک ریال به شهرداری چرام کمک نکرده و تنها چیزی که کمک کرده دو بلیط هواپیما و دو غذا در تهران برای ما هزینه کرد.
نوری زاده تاکید کرد:چندین مرتبه همراه با اعضای شورای شهر خدمت وی رفتیم، ولی تاکنون چیزی کمک نکرده است.

شهردار چرام گفت :ما قسم شرعی با یکی از نمایندگان مجلس داشتیم که چیزی در این خصوص نگوییم اما چون سوال شد مجبورم پاسخ دهم چرا که آقای تاجگردون کمک های بسیار خوبی به شهرداری چرام انجام داد.

وی افزود:در گچساران و تهران خدمت آقای تاجگردون رسیدیم و جلسه مشترکی با رئیس سازمان همیاری ها و شهرداری ها تشکیل شد.

شهردار چرام گفت:در این جلسه در بحث ماشین آلات آبپاش، زباله و ماشین آتش نشانی و اعتبارات و سهمیه 2هزار تنی قیر از طریق وزارت نفت قول های مساعدی دادند که تاکنون 300تن آن وصول شده است.
وی در خصوص پارک ولایت گفت :اگر مشکلات در بحث تامین منابع پیش نباید تا پایان دوره پنجم شورای شهر عملیات اجرایی آن به پایان می رسد.

نوری زاده در پاسخ به سوال دیگری در خصوص واگذاری املاک شهرداری جهت کارهای فرهنگی گفت:بله این آمادگی را داریم که واگذار کنیم البته ملک به نام شخص سند نمی شود و جدیدا نامه ای را برای واگذاری یک قطعه زمین جهت احداث حسینیه به شورای شهر نوشتیم.
شهردار چرام گفت :در ابتدای ورودم به شهرداری با توجه به اینکه چیزی در حساب شهرداری نبود دو ماشین ال90که داشتم فروختم و برای شهرداری هزینه کردم که البته هنوز پولی هم به من داده نشده و آمادگی را دارم که هر سوالی و سندی در خصوص مسائل مالی داشتید جواب دهم