فرماندار دنا: تمام اصناف به جز چهار صنف تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند/عدم رعایت این مصوبه پیگرد قانونی دارد
فرماندار دنا: تمام اصناف به جز چهار صنف تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند/عدم رعایت این مصوبه پیگرد قانونی دارد

فریاد جنوب؛فرماندار دنا طی پیامی از تمام اصناف این شهرستان خواست تا اطلاع ثانوی صنوف خود را تعطیل کنند. به گزارش فریاد جنوب در متن پیام آمده است: ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی و تندرستی برای یکایک مردم فهیم شهرستان، همچنین تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام؛ با توجه به […]

فریاد جنوب؛فرماندار دنا طی پیامی از تمام اصناف این شهرستان خواست تا اطلاع ثانوی صنوف خود را تعطیل کنند.

به گزارش فریاد جنوب در متن پیام آمده است:

ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی و تندرستی برای یکایک مردم فهیم شهرستان، همچنین تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام؛ با توجه به شرایط جدید افزایش آمار نگران کننده بیماران کرونایی در استان که اگر تدبیری اندیشیده نشود این معضل دامنگیر تمامی خانواده ها در سال نو خواهد شد و شادی های آنها به غم تبدیل می شود.

بنابراین توصیه می شود که تمامی صنوف محترم به جز میوه فروشان، خرده فروشان خوار و بار، نانوایان و قصابی ها آن هم با رعایت پروتکل بهداشتی تا اطلاع ثانوی صنوف خود را تعطیل نمایند .

این تصمیم از مصوبات استانی هست و عدم اجرای این مصوبه پیگرد های قانونی را به دنبال دارد. در ضمن از مردم فهیم شهرستان که شرایط موجود درک نموده اند تقاضامندیم در این ایام با دوستان و نزدیکان و آشنایان خود دید و بازدید ننمایند اگر به آنها علاقه مند هستند.

عبدالحمید پناهی_فرماندار شهرستان دنا