مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: اجرای پروژه چهار خطه ورودی شهر چرام/ پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: اجرای پروژه چهار خطه ورودی شهر چرام/ پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه

  مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه چهار خطه ورودی شهر دهدشت به چرام خبر داد و گفت: این پروژه به طول سه کیلومتر و با هدف بهبود شرایط ترافیکی اجرایی شد. به گزارش فریاد جنوب ، عبد المجید نژاد صفوی با اشاره به جزئیات این پروژه، افزود: پروژه […]

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه چهار خطه ورودی شهر دهدشت به چرام خبر داد و گفت: این پروژه به طول سه کیلومتر و با هدف بهبود شرایط ترافیکی اجرایی شد.

به گزارش فریاد جنوب ، عبد المجید نژاد صفوی با اشاره به جزئیات این پروژه، افزود: پروژه چهار خطه ورودی دهدشت به چرام به طول سه کیلومتر با پیشرفت ۸۰ درصد در حال اجراست.

نژاد صفوی با بیان اینکه این پروژه بخشی از راه اصلی باباکلان-چرام و دهدشت-پاتاوه است، اظهار داشت: اعتبار این پروژه ۲۹۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی است.

نژادصفوی یا تاکید بر اینکه این پروژه از سال ۹۴ در دست اجرا بوده، تصریح کرد: طول پروژه سه کیلومتر و دارای عرض ۲۲.۴ است که به دلیل کمبود اعتبار روند اجرایی کندی داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اهداف اجرای پروژه، عنوان داشت: این پروژه با هدف کاهش خطرات در ورودی و خروجی شهر ستانهای چرام و دهدشت و تسهیل در روند ترافیکی زیر نطر اداره اداره نطارت بر راه های اصلی و فرعی اداره کل در حال اجراست.

وی افزود: این پروژه حداکثر یک هفته آینده جهت رفاه حال مردم منطفه به بهره برداری می رسد.