مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پروژه آسفالت معابرمهریان از ستاد بازآفرینی شهری به اتمام رسید
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پروژه آسفالت معابرمهریان از ستاد بازآفرینی شهری به اتمام رسید

  مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اتمام عملیات اجرایی پروژه آسفالت معابر محله مهریان در کمترین زمان خبر داد‌. به گزارش، فریاد جنوب ،پژمان نیک اقبالی گفت: پروژه آسفالت معابر مهریان از جمله پروژه های ستادی باز آفرینی شهری است که در مدت زمان ۶ روز ودر کمتر از زمان برنامه ریزی […]

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اتمام عملیات اجرایی پروژه آسفالت معابر محله مهریان در کمترین زمان خبر داد‌.
به گزارش، فریاد جنوب ،پژمان نیک اقبالی گفت: پروژه آسفالت معابر مهریان از جمله پروژه های ستادی باز آفرینی شهری است که در مدت زمان ۶ روز ودر کمتر از زمان برنامه ریزی شده به اتمام رسیده است.
نیک اقبالی تصریح کرد :به حول و قوه الهی اجرای آسفالت معابر محله مهریان با اعتباری بالغ بر ١١میلیارد ریال از محل طرح های بازآفرینی شهری موضوع بند الف تبصره ١٨ تحت عنوان کمک های فنی و اعتباری با هدف توسعه محله مورد نظر انجام گرفت.
وی تاکید کرد: این پروژه در سطحی معادل با ١۴ هزار متربع درکمترین زمان ممکن ۶ روز کاری به اتمام رسید .
نیک اقبالی ضمن تشکر از همکاران خود در حوزه ی با آفرینی شهری گفت : این هدیه ای است از سوی اداره کل راه و شهرسازی به نیابت از شرکت بازآفرینی شهری پایدار ایران به ساکنان محترم این محله .
وی تصریح کرد: پروژهای ستاد باز آفرینی شهری 17 پروژه به مبلغ 145 میلیارد ریال و از محل اعتبارات بازآفرینی شهری است که به استان اختصاص داده شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد:اصلاح شبکه آب و فاضلاب،بهسازی و آسفالت معابرمحلات بافت فرسوده،ساماندهی پارک ها،جدول گذاری معابر، بهسازی کانال آب های سطحی ازجمله این پروژه ها در سه شهر استان که به تفکیک شامل یاسوج11 پروژه، گچساران4 و دهدشت 2پروژه است.