مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمدخبر داد؛ پرداخت مطالبات موسسات دولتی وخصوصی طرف قرارداددر فرودرین ماه /به زودی اردیبهشت ماه پرداخت می شود/از ابتدای مردادماه هیچ گونه نسخه کاغذی قابل قبول نیست
مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمدخبر داد؛ پرداخت مطالبات موسسات دولتی وخصوصی طرف قرارداددر فرودرین ماه /به زودی اردیبهشت ماه پرداخت می شود/از ابتدای مردادماه هیچ گونه نسخه کاغذی قابل قبول نیست

  به گزارش فریاد جنوب ، مدیرکل بیمه سلامت استان از تحت پوشش قرار گرفتن ۵۳۰ هزار نفر بیمه شده خبر داد. مدیرکل بیمه سلامت از برقراری تفاهم نامه با کمیته امداد خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این تفاهم نامه ۱۱ هزار نفر به جامعه تحت پوشش بیمه سلامت افزوده شد و به […]

 

به گزارش فریاد جنوب ، مدیرکل بیمه سلامت استان از تحت پوشش قرار گرفتن ۵۳۰ هزار نفر بیمه شده خبر داد.

مدیرکل بیمه سلامت از برقراری تفاهم نامه با کمیته امداد خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این تفاهم نامه ۱۱ هزار نفر به جامعه تحت پوشش بیمه سلامت افزوده شد و به ۵۳۰ هزار نفر ارتقاء پیدا کرد.

دکتر کاظمی در خصوص فعالیت صندوق های حمایتی تحت پوشش بیمه سلامت گفت: ۳۴۲ هزار نفر تحت پوشش صندوق روستایی، ۴۸ هزار نفر عضویت صندوق سلامت همگانی و ۳۲ هزار نفر زیر مجموعه  صندوق سایر اقشار قرار دارند.

وی در ادامه افزود: تعداد ۸۳۱ نفر بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت و ۳۹ نفر معرفی شده از طرف کمیته امداد، مجموعا ۸۷۰ بیمار خاص تحت پوشش داریم.

دکتر کاظمی یاد اور شد: ۹۸ هزار نفر نیز تحت پوشش بیمه صندوق کارمندی قرار گرفته اند.

مدیرکل بیمه سلامت در بخش دوم صحبت های خود و پرداختی های انجام گرفته اشاره کرد و گفت: در بخش دولتی دانشگاهی و داروخانه ها تا آذر ماه ۹۷ بطور کامل و در بخش پزشکان و پاراکلینیک علی الحساب تا دی ماه بین ۴۰ تا ۶۰ درصد پرداخت شده است.

دکتر کاظمی در خصوص پرداختی های سال ۹۸ اظهار داشت: مطالبات داروخانه ها تا پایان فروردین پرداخت و مطالبات اردیبهشت ماه بزودی پرداخت خواهد شد و همچنین مطالبات بخش دولتی دانشگاهی و سایر موسسات و آزمایشگاه ها تا فروردین پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت در ادامه افزود: نسخه نویسی الکترونیکی در ۳۱ استان شروع شده و در هر استان یک شهر به عنوان پایلوت انتخاب شده است که در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به زیر ساخت ها و امکانات موجود شهر یاسوج انتخاب شده است.

وی یادآور شد: از تاریخ ۹۸/۵/۱ هیچ گونه نسخه کاغذی قابل قبول نیست و فقط نسخه الکترونیکی قابل قبول است، لذا دفترچه ها باطل و نیازی به ارائه  دفترچه نیست و با ارائه کد ملی کلیه مراحل پزشکی انجام می گیرد.

دکتر کاظمی در این خصوص یادآور شد: برای هر فرد پرونده سلامت الکترونیکی تشکیل و از نسخه های تکراری جلوگیری میشود.

مدیرکل بیمه سلامت در خصوص رسیدگی الکترونیکی پرونده ها اظهار کرد: این موضوع در دستور کار قرار گرفته و از ۹۸/۴/۱ در استان و در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج اجرایی می شود.

دکتر کاظمی در پایان با توجه به ضرورت پاسخگویی به شهروندان گفت: سامانه ۱۶۶۶ از سال گذشته فعال شده و دوشنبه هر هفته مدیرکل بیمه سلامت استان بصورت تلفنی پاسخگوی مردم می باشند.