مهلت ثبت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 98 تا ۱۵تیر است
مهلت ثبت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 98 تا ۱۵تیر است

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از مودیان مشمول مالیات برارزش افزوده خواست تا نسبت به ثبت اظهارنامه و پرداخت مالیات برارزش افزوده دوره اول سال جاری خود تا 15تیر ماه جاری اقدام کنند . به گزارش فریاد جنوب ، محمدعلی غفاری بیان کرد که مودیان مالیات برارزش افزوده چنانچه نسبت به ثبت نام اظهارنامه مالیات برارزش […]

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از مودیان مشمول مالیات برارزش افزوده خواست تا نسبت به ثبت اظهارنامه و پرداخت مالیات برارزش افزوده دوره اول سال جاری خود تا 15تیر ماه جاری اقدام کنند .
به گزارش فریاد جنوب ، محمدعلی غفاری بیان کرد که مودیان مالیات برارزش افزوده چنانچه نسبت به ثبت نام اظهارنامه مالیات برارزش افزوده خود در موعد تعیین شده درسامانه www.tax.gov.ir نکنند، مشمول حریمه خواهند شد .
مالیات برارزش افزوده 9درصد است که از مصرف کنتده نهایی دریافت می شود و مودیان مالیات برارزش افزوده هر سه ماه یک بار این نوع مالیات را پرداخت می کنند .
پارسال بیش از یکهزار میلیارد ریال در کهگیلویه وبویراحمد از محل درآمدهای مالیات برارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداری ها پرداخت شد
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد همچنین از اشخاص حقوقی و مستغلات خواست تا نسبت به ثبت اظهارنامه مالیات عملکرد 97 خود تا پایان تیرماه 98اقدام کنند .
پارسال بیش از دوهزار مودی مالیاتی از اشخاص حقوقی در تیر ماه اظهارنامه مالیاتی ثبت کردند
.