نگاهی به اصولگرایی در بویراحمدو دنا/ انحصار گرایی در سراشیبی مرگ و فراموشی است
نگاهی به اصولگرایی در بویراحمدو دنا/ انحصار گرایی در سراشیبی مرگ و فراموشی است

سعید سبحان نژاد انحصارگرایی در سراشیبی مرگ و فراموشی است وثمره ی آن کوک نشدن ساز وحدت اصولگرایان و به (کُما بردن )گزینه های حلقه بسته انحصارگرایی است.. از آنجا که بهترین مدل همگرایی اخلاق مداری و پرهیز از افراط و تفریط است‌. چرا که با افراط گری و تفریط گرایی نمی توان آرمانهای الهی […]

سعید سبحان نژاد

انحصارگرایی در سراشیبی مرگ و فراموشی است
وثمره ی آن کوک نشدن ساز وحدت اصولگرایان و به (کُما بردن )گزینه های حلقه بسته انحصارگرایی است..
از آنجا که بهترین مدل همگرایی اخلاق مداری و پرهیز از افراط و تفریط است‌.
چرا که با افراط گری و تفریط گرایی نمی توان آرمانهای الهی را محقق کرد، زیرا که راه به انحراف و انحطاط دارد.
متاسفانه با وجود همه تعارف های شفاهی و توصیه های اخلاقی و تاکید بر مطالبه گری نقد و انتقادات َضد و نقیض در فضای مجازی و دم زدن از (مدل وحدت و همگرایی) و کاربرد آن برای انتخابات آینده و تجدید نظر در گذشته که هر کدام از حلقه انحصارگرایی در تلاش بر کوک کردن ساز خود و به گود فرستادن گزینه مورد نظر خودشان بوده اند..!
حال هم به نظر می رسد با وجود آنکه در میان حلقه انحصارگر اصولگرایی از ضرورت وحدت می گویند، اما رصد رفتارها و تحرکات انتخاباتی و تصمیمات ناپخته و از روی حب و بغض آنها بیانگر این است که چندان در عمل قائل به (وحدت)با دیگر برادران اصول گرا در بدنه ی جریان نیستند…!
تا جایی که افکار عمومی و بدنه جریان انقلابی همچنان شاهد به (کّما)رفتن گزینه های انتخابی تفکر انحصار گری و متحیر ماندن خود طراهان منافع طلب شده است.
به طوری که با این موضعگیری ها و به انحراف کشاندن جریان انقلابی رسیدن به وحدت را این بار هم بر خود (حرام) کرده اند!
مشکلاتی که همواره در انتخابات گذشته گریبان آنها را گرفته بود در چند ماه مانده به انتخابات باز هم برای چندمین بار به سراغشان آمده است.
و نمی خواهند بپذیرند و به این باور برسند که ‌(تغییر اساسی در نحوه ی کنش اصول گرایی) در بویراحمد و دنا یکی از مطالبات اصلی امروز افکار عمومی و خواست جوانان مومن انقلابی و دلسوز انقلاب و کشور است.
و باید اصولگرایان در بویراحمد و دنا با حفظ مبانی و ارزشهای انقلابی جمهوری اسلامی حرکت در راستای اصولگرایی را هر چه زودتر آغار کنند و برای ساخت مجلسی اصول گرای انقلابی با هم متحد شوند.!؟
و اگر بیان داشته ام انحصارگرایی در سراشیبی مرگ و فراموشی است.
این سرنوشتی است که انقلابیون بدنه (جریان انقلابی ندای وحدت) برای انحصار گرایان در خشت خام می بیند.
و مخالفت صریح افکار عمومی با تصمیمات و سیاستگذاری های قیم مآبانه و ناپخته ی آنها عنیت
پیدا کرد.
بدانید که بهترین راه نجات و مبارزه با سلسله شکست های پی در پی جریان اصولگرایان در بویراحمد و دنا مبارزه با (کثرت گرایی) و پایان دادن به چند کاندیدایی در این جریان انقلابی است.
چرا کسانی که داعیه دار شورای انقلابی هستند متحیر مانده اند و سیاستگذاری آنها در عمل نقطه مقابل وحدت و خواست جوانان مومن و بدنه جریان انقلابیست.!؟
غافل از اینکه جوانان انقلابی، جامعه ی مدرسین و اساتید دانشگاهی و جامعه روحانیون انقلابی ، و مردم به معرفت و شناخت رسیده بویراحمد و دنا راهشان را از انحصار گرایان جدا کرده اند و در تمیز حق از باطل به بصیرت رسیده اند.
شما هایی که عنوان (شورای انقلابی) بویراحمد و دنا را به یدک می کشید! پس کی می خواهید به خودتان بیایید!؟
اگر چه نتیجه انتخابات در دور گذشته به نفع جریان به پایان نرسید…اما کسب ۸۰ هشتاد هزار آرا توسط کاندیدای اصول گرایی نوعی پیروزی محسوب می شود.
فلذا توصیه جوانان انقلابی به شماها این است:
بیایید از سهم خواهی های نفسانی و حب وبِغَض و منیت و توهم عبور کنید و با انتخاب و اجماع و وحدت بر سر گزینه اصلح و انقلاب و ولایی و عدالتخواه و تنها کاندید پیروز میدان کارزار انتخابات پیش روی جریان انقلابی اصولگرایان
(هم از حیث آرا و راَی آوری و هم از حیث تعهد و التزام عملی به مبانی و ارزشهای انقلابی و محبوبیت ، مقبولیت مردمی جناب دکتر (روشنفکر) در عمل با هم متحد شویم..
تا شاهد شکل گیری چند قطبی و موضعگیری های غیره اخلاقی
در این جریان انقلابی نباشیم.
آنهم جریانی که فقط نیازمند وحدت، ایثار و گذشت است..
که قطع به یقین همه ما معتقدیم که استاد فرزانه جناب دکتر هدایتخواه تنها علمداریست که می تواند ورق را بر گرداند.!
نه از این منظر که شخص او وارد کارزار انتخاباتی شود بلکه مقصود این است که با خواست و مدیریت و رهبری ایشان می توان (وحدت و اجماع نظر)در جریان انقلابی ندای وحدت اصولگرایان را با محوریت قرار دادن جناب دکتر روشنفکر که تنها گزینه مناسب و موفق در راَی آوری است ، جریان به (کَما) رفته را احیا کنند.
چرا که تنها چیزی که خاطر بدنه جریان انقلابی و این مردم فهم را مکدر نموده است ، اختلافات و تشتت و تفرقی است که ثمره افکار ناپخته بعضی از افراد منافق که با تولد زودرس و ناقص الخلقه پرچم دار انشقاق و اختلاف در اردوگاه اصول گرایی بویراحمد ودنا شده اند و می خواهند با به انحراف کشاندن ظرفیت استخوان دار اصولگرایی حیات سیاسی جریان رقیب را تداوم بخشند.
و معادلات را برای این جریان انقلابی بر هم زنند و اینجاست که می طلبد با بصیرت و شناخت و معرفت و مقابله با (پدیده نفوذ.)چالشها را تبدیل به فرصت نموده و باسازکار و برنامه ریزی مناسب و اجماع وحدت حول محور باغبان بوستان برادری عطوفت و انسانیت جناب (دکتر روشنفکر) بهارستانی انقلابی بسازیم….
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
۱۳۹۸/۰۵/۲۹