واکنش روابط عمومی شهرداری دوگنبدان به خبر لغو برنامه شب های عاشقی در گچساران
واکنش روابط عمومی شهرداری دوگنبدان به خبر لغو برنامه شب های عاشقی در گچساران

پس از لغو برنامه شب های عاشقی در گچساران واکنش های متعددی به این مسئله داده شد، حال روابط عمومی شهرداری دوگنبدان هم به خبر فریادجنوب واکنش داده است که در ادامه می خوانید؛ مسئول روابط عمومی شهرداری گچساران در این خصوص گفته است که طبق قانون برای اجرا و برگزاری هر گونه برنامه ای […]

پس از لغو برنامه شب های عاشقی در گچساران واکنش های متعددی به این مسئله داده شد، حال روابط عمومی شهرداری دوگنبدان هم به خبر فریادجنوب واکنش داده است که در ادامه می خوانید؛

مسئول روابط عمومی شهرداری گچساران در این خصوص گفته است که طبق قانون برای اجرا و برگزاری هر گونه برنامه ای در فضای عمومی یک شهر که متعلق به شهرداری است، باید مجوزات لازم از سوی شهرداری اخذ شود.

برنامه هنری و مذهبی شب های عاشقی در ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری گچساران در حالی کنسل شد که برگزار کنندگان این مراسم گفته اند:قرار بود  به مدت ١۵ شب برنامه های هنری و مذهبی جهت ایجاد نشاط معنوی بعد از افطار در گچساران برگزار شود که تنها ساعاتی پیش از افطار در حالی که مجوز اجرای این ویژه برنامه ها توسط اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و فرمانداری این شهرستان صادر شده بود با حضور جمعی از پرسنل شهرداری در محل برگزاری این مراسم و ایجاد ممانعت در برگزاری این مراسم ،از سوی شهرداری این شهر کنسل شد.

هرچند مسئول روابط عمومی شهرداری گچساران در این خصوص گفته است که طبق قانون برای اجرا و برگزاری هر گونه برنامه ای در فضای عمومی یک شهر که متعلق به شهرداری است، باید مجوزات لازم از سوی شهرداری اخذ شود.
احمد روانبخش درادامه افزوده است که برگزار کنندگان این برنامه فرهنگی بدون هرگونه هماهنگی با شهرداری گچساران قصد اجرای برنامه فرهنگی در فضای عمومی شهری را داشتند که از این کار ممانعت به عمل آمد.

روانبخش ادامه داد که انجام هرگونه فعالیت در فضاهای یک شهر باید با هماهنگی شهرداری باشد و طبق قانون باید مجوزات لازم برای اجرای هر برنامه ای در فضای شهری را شهرداری بدهد.

وی در پایان گفته است که برای نمونه یکی از هیأت های مذهبی شهر با مجوز و هماهنگی شهرداری این شهر اقدام به برگزاری مراسماتی در گلزار شهداء را داشتند که اتفاقأ از سوی شهرداری هم کمک مالی و تبلیغاتی به این هیأت برای اجرای برنامه کردیم و این نشان از علاقه مجموعه شهرداری به برنامه های فرهنگی است.