پیامهای تسلیت مدیران وسیاسیون کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی
پیامهای تسلیت مدیران وسیاسیون کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،مسئولان ،مدیران وسیاسیون استان به صورت جداگانه پیامهای تسلیتی به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی  صادر که عینا منتشرمی گردند پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا. شهادت شیرمرد میدان جهاد و مبارزه، […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،مسئولان ،مدیران وسیاسیون استان به صورت جداگانه پیامهای تسلیتی به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی  صادر که عینا منتشرمی گردند

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

شهادت شیرمرد میدان جهاد و مبارزه، سرباز ولایت مجاهد انقلابی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس و همرزمانش را به دست کهنه دشمن ملت و انقلاب اسلامی، آمریکای جنایتکار به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه همرزمانش در جبهه های حق علیه باطل و خانواده معززش تبریک و تسلیت عرض می کنم.
شهید سلیمانی الگویی ارزشمند و بزرگ در دفاع از ارزشهای اسلامی و مرد میدان مبارزه حق علیه باطل سرباز بی نظیر ولایت بود که حضرت احدیت مزد تلاش مستمرش را شهادت قرار داد.
استکبار بد طینت بداند خون این مجاهد فی سبیل الله و مالک اشتر زمانه باعث انسجام و اتحاد بیشتر مجاهدان منطقه علیه استکبار خواهد شد و آثار این خون های به ناحق ریخته در باروری درخت انقلاب اسلامی نمایان خواهد شد.

حسین کلانتری
استاندار

*******************************************************

⏮پیام تسلیت کاندیدای نهایی جریان انقلابی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار رشید اسلام سرلشکر “شهید حاج قاسم سلیمانی”

🏴🏴🏴🏴🏴🏴

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

جریان علوی وعاشورایی و مهدوی پویا و زنده و بالنده است،خون پاک امیرالمومنین (ع) درمحراب،امام حسین(ع) در کربلا و هزاران شهید ادوار تاریخ و شهید والامقام سردار دلها، سرباز واقعی جبهه اسلام و نجات بشریت،سپهبد حاج قاسم سلیمانی گواهان جاودانه ای برحقانیت این مسیر نورانی و این جریان حق طلب است.
شهید سلیمانی و همرزمانش مانند خورشیدی برتارک خلقت و انسانیت می درخشند و حرارت و گرمی می بخشند، و تابلویی به بلندای تاریخ برای نمایاندن راه حق و حقیقتند تا پویندگان و روندگان این خط الهی راه را گم ننمایند.
شهادت این بزرگ علمدار جبهه حق را به محضر حضرت بقیه الله الا عظم(عج) ،مقام معظم رهبری،آزادیخواهان جهان و امت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.

دشمنان انسانیت واسلام وتشیع بدانند که جبهه مقاومت به پهنای همه ی عالم و درازنای تاریخ راه پر افتخار خویش را خواهد پیمود و این شهادتها،روندگان این مسیر را جان تازه ای خواهد بخشید.

روح این شهید والامقام شاد و راهش مستدام و پر رهروباد.

“نادرمنتظریان”
۱۳/۱۰/۱۳۹۸

************************

انالله و انا الیه راجعون
معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا
خبر عروج سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی برای ما زمینیان خبری هولناک و غیرقابل‌باور بود. مالک اشتر ایران جان پاک خویش را فدای اقتدار ایران اسلامی و راه امام و رهبر انقلاب نمود.
حاج قاسم، امیری بود که در لبخندش مهر، در چشمانش پاکی و نجابت، در رفتارش انسانیت و در قدم‌هایش وقار و صلابت موج می‌زد.
او که دنیای کفر را به ستوه آورده بود سرانجام توسط آمریکا جنایت‌پیشه و خبیث به شهادت رسید؛ اما با این عمل ناجوانمردانه آنان، نه‌تنها دل‌هایمان لرزان و قدم‌هایمان سست نخواهد شد بلکه مصمم‌تر از همیشه عزممان را جزم کرده‌ایم تا به‌فرمان رهبری با یک ایران همدل‌تر و با قاسم سلیمانی‌های دیگر همچنان قد برافرازیم و از کیان اسلامی‌مان دفاع کنیم.
حاج قاسم بر قلوب یکایک ایرانیان و البته مسلمانان جهان خانه داشت و این‌جانب به نمایندگی از مردم شریف و شهیدپرور گچساران و باشت، عروج ملکوتی سپه‌سالار دلاور اسلام و ایران را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت نجیب و شریف ایران تبریک و نیز تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ، علو درجات را برای امیر سرافراز مسئلت می‌نمایم.

غلامرضا تاج گردون

******************************

🏴🏴🏴🏴🏴🏴
بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

*خبر بسیار ناگهانی و شوکه کننده بود. روح بزرگ سردار سپاه اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی به ملکوت اعلی پیوست.*
*حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز تربیت صحیح در سایه سار اسلام حقیقی بود.*
*او مشق شهادت و ایثار و آزادگی را از مکتب سرور احرار جهان حضرت امام حسین(ع) آموخت.*
*شهید سلیمانی فارغ از هیاهو ها، معرکه گیری ها و زد و بند های سیاسی که متاسفانه برخی همرزمان و همسنگران قدیمی اش نیز درگیر آن شده اند؛ مبارزه در راه خدا، دفاع از محرومان و ستمدیدگان جهان، پاسداری از حریم حرمت الِ الله و حراست از مرزهای کشور در خارج از مرزها را برگزید.*
*نقش بی بدیل این سردار سرافراز سپاه اسلام در مبارزه با تروریسم جهانی، اشرار و داعشیون عالم با عث گردید که القابی چون “قدرتمندترین فرد *خاورمیانه” و “کابوس اسرائیل” از سوی آمریکا و اسرائیل به او داده شود.*
*وقار، متانت و تدابیر بی نظیر نظامی اش، شخصیتی در خور احترام از او ساخته بود تا جایی که فرمانده و ژنرال ۴ ستاره آمریکایی از او به عنوان “دشمنی شایسته” یاد کند.*
*آری قاسم سلیمانی زندگی خود را از بنایی آغاز نمود و در ادامه مسیر “زیربنایی” شد برای تثبیت قدرت و امنیت در مرزهای کشور عزیزمان ایران و امنیت امروزمان را مدیون جان فشانی های امثال اوییم.*
*ژنرال سپهبد قاسم سلیمانی مستجاب الدعوه ای بود که دعای همیشگی اش عملی شد و به آرزوی قلبی خود یعنی شهادت فی سبیل الله جامه عمل پوشاند.*
*خبر شهادت این فرمانده شجاع،فداکار و محبوب دل های آزادیخواه، هر چند موجب تاثر و تالم همه ایرانیان، بل موجب تاسف و اندوه همه آزادیخواهان در فراخنای عالم گردید؛ لکن خرسندیم که آرزوی دیرینه اش محقق گردید و مردانه در میدان نبرد با نامردانِ شیطان صفت به درجه رفیع شهادت نائل گردید.*
*اینجانب شهادت این فرزند برومند جهان اسلام و مدافع ارزشهای والای اسلامی انسانی را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان(عج)، مقام معظم رهبری، سرداران سرفراز سپاه اسلام، خانواده مکرم شهید، مدافعان حریم امنیت و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که خود نماد ایثار و فداکاری بوده اند؛ تبریک و تسلیت عرض نموده، برای آن سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای امت اسلامی صبر و اجر مسئلت می نمایم.*
🏴🏴🏴🏴
*سید علی رضایی*

************************************

بسم الله الرحمن الرحیم
《مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا 》

شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز اسلام و بزرگ‌ مرد میدان نبرد با تروریسم و جمعی از یارانش بویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر(روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.

حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس، همه‌ی عمر را به جهاد در راه خدا در جبهه‌ی حق علیه باطل و دفاع از ایران اسلامی گذراند و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ و از خودگذشتگی او بود. بی‌شک خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد بخشید.

رشادت و مجاهدت این سردار بزرگ و پرافتخار، به عنوان نماد مکتب اسلام و اسوه‌ی غیرت ‌ایرانی نزد پیشتازان به یادگار خواهد ماند.

خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

سید محمد هادی امیری

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد

*************

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
((در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.))
شهادت سرداربزرگ اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلیر و پر افتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جمعی از یارانش به دست دولت جنایتکار امریکا را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و تمامی مردم مسلمان جهان اسلام و مردم عزیز ایران به ویژه پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت عرض می نمایم.
اخلاص ،صداقت و پایمردی حاج قاسم سلیمانی موجب محبوبیت آن چهره آسمانی در بین آحاد مردم ایران و چهره ای قابل احترام در سراسر جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان بود؛که بی تردید فقدان آن سردار بزرگ و انقلابی که مجاهدت های خالصانه و ماندگار او برای همه جهان اسلام و به ویژه نسل جوان جبهه مقاومت آینده ساز، الهام بخش و یادآور عظمت و زنده بودن خط جهاد و شهادت بوده ، ضایعه ای است که جبران آن تنها با الطاف الهی و صبر و پناه بردن به ایزد منان ممکن خواهد بود. ولی بدون شک و تردید امریکا، رژیم اشغالگر قدس و دولت های خیانتکار منطقه کیفر این جنایت را به موقع خواهند دید و راه پر افتخار این شهید والامقام برای همیشه پر رهرو خواهد ماند.

غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا

******************

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار پاسدار قاسم سلیمانی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و هنگام ماموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی به لقاء حق نائل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.

کارنامه خدمات و مجاهدتهای آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس و سپس دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و سرانجام شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه 《و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرفها لهم》است.

که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

اینجانب شهادت این فرمانده دلاور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می نمایم.
محمدعلی رهامی
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد

***********************************

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در راه اعتلای دین خدا و مبارزه با کفر و استبداد و شیاطین به همرزمان شهیدش خاصه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) پیوست.
شهادت این فرمانده شجاع و بی نظیر جهان اسلام و دیگر همراهانش را به محضر بقیه الله اعظم حضرت مهدی موعود (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و تمامی نیروهای مسلح، جبهه مقاومت، عموم مسلمین و آزادیخواهان دنیا، ملت رشید و شهیدپرور ایران اسلامی، عموم خانواده های معظم، شاهد، ایثارگر، آزاده و بسیجی، خاصه خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ارادتمندان به این مرد بزرگ تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
روح بلندش در جوار شهیدان و در نزد خدای آرام گرفت اما روح مقاومت، آزادگی و خط سرخ شهادت در استمرار نهضت حسینی به فضل پروردگار پویا و جاری خواهد بود ان شاءالله.

عدل هاشمی پور

سرباز ولایت و رهبری و خادم مردم در مجلس شورای اسلامی

*******************************

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی در پی شهادت سپهد حاج قاسم سلیمانی
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد،در پیام پژمان نیک اقبالی آمده است:
بسم رب‌‌الشهدا و الصدیقین
سحرگاه امروز، ، سردار سرفراز اسلام سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی جوانمردی مخلص، با توطئه شوم مزدوران استکبار به خاک و خون کشیده شد.

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی شد.
اینجانب با قلبی داغدار، شهادت انسان ساز و تاریخ ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای وملت بزرگ ایران تسلیت عرض میکنم واز درگاه خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.

پژمان نیک اقبالی

مدیرکل راه مسکن وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد

*************************

بسم الله الرحمن الرحیم

《و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون》

با کمال تاسف و تاثر؛ شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که طی عمر پربرکت خود منشاء برکات و در طول چهار دهه مسئولیت و مجاهدت در سنگرهای مختلف جمهوری اسلامی منشاء خدمات فراوان شدند، به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،همه آزادگان جهان به ویژه ملت شهید پرور ایران اسلامی،سبز پوشان سپاه پاسداران و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می کنم.

برای سردار سپاه اسلام ، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

عزیز فیلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

**************

سرپرست فرمانداری دنا در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت:
به گزارش روابط عمومی متن پیام بدین شرح است:
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
سلام و درود بر سرداران رشید اسلام که هر یک به تمام معنا اسوه استقامت و پرچمدار ولایت کشور خود بودند.
درطلوعی صبحدم خبری در صدر رسانه های جهان قرار گرفت که دل و قلب همه ملت اسلام را جریحه دار نمود.
آری این چنین هست سردار قاسم سلامی وجودش افتخاری بود برای کشور,شهادتش شکسته شدن هیبت و ترس لرز بر پیکره دشمن شد.
اینجانب شهادت سرباز اسلام را به محضر رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و پاسداران انقلاب, ملت قدرشناس ایران اسلامی ,شهرستان دنا تسلیت و تهنیت عرض نموده,علو درجات برای آن شهید سرافراز از خداوند متعال خواستاریم.
علی پور
سرپرست فرمانداری دنا

*************************

 

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

خبر شهادت سردار دلها و فرمانده بی بدیل شجاع و نترس سپاه اسلام و اسطوره معاصر ایران سحرگاه امروز موجی از غم و اندوه را بر دل همه ایرانیان و ازادگان جهان افکند هرچند که سردار سلیمانی بارها وبارها شهید شده بود و هیچ پاداشی غیر از شهادت پاسخگوی خدمات وحسنات او نبود اما همه ایران امروز احساس میکند در سوگ برادرو فرزندی فداکار نشسته است وبا چشمانی اشکبار و قلبی محزون این أندوه را بخودمان تسلیت می گوییم
واما به روح مطهر تو حاج قاسم باید تبریک گفت که به ارزوی چهل ساله خویش رسیدی
شهد شهادت درسحرگاه جمعه نوش جانت که برایت فرخنده شبی بود ومبارک سحری،
اما:
صبربسیار بباید پدر پیرفلک را
تادگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاد

دکتر کاظمی

مدیر کل بیمه سلامت

************************

شهادت دلیرانه یکی از فرزندان رشید و برومند نظام و ولایت، فرمانده شجاع سپاه قدس، سردار سلیمانی که به دست ددمنشان و جنایتکاران آمریکایی رقم خورده است را به پیشگاه ولی عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

سید مهدی میراب باشی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد

*****************

بسم رب الشهداوصدقین

سردار حاج قاسم سلیمانی یک عمر برای سربلندی ایران و ایرانی و شیعه و کل‌مستضعفان عالم سراز پا نشناخت و جنگیدو جنگید تا به هرزوی دیرینه اش رسید ،او چهاردهه تمام به پای آزادی بشریت و اسلامیت خودرا فدانمود و چون جبل راسخ مقاومت کرد و واژه مقاومت را سربلند کرد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و هر بار باانگیزه تر از قبل در میانه میدان مردانه ایستاد تا بلاخره ایستاده به شهادت رسید ودیدیم چون مرادش حسین ابن علی ( ع) اربا اربا به دیدار یار شتافت ، جبهه سوم انقلاب اسلامی که اکثریت اعضا و هوادارانش از خاندان معظم شهداوایثارگران ایران اسلامی است خودرا مدیون و بدهکار شهداوبویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می داند ضمن عرض تبریک و تسلیت ، اعلام می داریم که انتقام خون این شهیدرا خواهیم گرفت
.
شورای مرکزی جبهه سوم انقلاب اسلامی

*****************

ﺩﮐﺘﺮ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺳﭙﻬﺒﺪ ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﮔﻔﺖ
ﺩﮐﺘﺮ ﻣﻬﺪﯼ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍﻫﺎﯼ ﯾﺎﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯿﻪ ﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪ ﻭ ﺩﻧﺎ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺳﭙﻬﺒﺪ ﺣﺎﺝ ﻗﺎﺳﻢ ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﮔﻔﺖ .
” ﺩﮐﺘﺮ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ” ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺒﺮﺩﻧﺎ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﭼﻨﯿﻦ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﺳﺖ :
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ
ﻣِﻦَ ﺍﻟﻤُﺆﻣِﻨﻴﻦَ ﺭِﺟﺎﻝٌ ﺻَﺪَﻗﻮﺍ ﻣﺎ ﻋﺎﻫَﺪُﻭﺍ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﻋَﻠَﻴﻪِ ۖ ﻓَﻤِﻨﻬُﻢ ﻣَﻦ ﻗَﻀﻰٰ ﻧَﺤﺒَﻪُ ﻭَﻣِﻨﻬُﻢ ﻣَﻦ ﻳَﻨﺘَﻈِﺮُ ۖ ﻭَﻣﺎ ﺑَﺪَّﻟﻮﺍ ﺗَﺒﺪﻳﻠًﺎ﴿۲۳﴾
ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻣﺮﺩﺍﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻋﻬﺪﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﺴﺘﻨﺪ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩﺍﻧﺪ؛ ﺑﻌﻀﯽ ﭘﯿﻤﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﺧﺮ ﺑﺮﺩﻧﺪ ‏( ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺍﻭ ﺷﺮﺑﺖ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻧﻮﺷﯿﺪﻧﺪ ‏) ، ﻭ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﻧﺪ؛ ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻭ ﺗﺒﺪﯾﻠﯽ ﺩﺭ ﻋﻬﺪ ﻭ ﭘﯿﻤﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ . ﺳﻮﺭﻩ ﻣﺒﺎﺭﮐﻪ ﺍﻷﺣﺰﺍﺏ ﺁﯾﻪ ۲۳
ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﺷﺪﻥ ﺭﻭﺡ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﻣﻘﺘﺪﺭ ﻭ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺳﭙﺎﻩ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﻮﺟﺐ ﺗﺎﺛﺮ ﻭ ﺗﺎﻟﻢ ﻗﻠﺒﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎﻧﺐ ﮔﺮﺩﯾﺪ .
ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﺠﺎﻫﺪﺕ ﻭ ﺩﻓﺎﻉ ﺷﺠﺎﻋﺎﻧﻪ ﺁﻥ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺭﺷﯿﺪ ﺍﺯ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻭ ﻋﺰﺕ ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺍﻣﺖ ﺍﺳﻼﻡ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﺳﺘﮑﺒﺎﺭ، ﺩﺳﺖ ﻧﺸﺎﻧﺪﻩ ﻫﺎ ﻭ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﮔﺎﻥ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺍﯼ ﺁﻧﺎﻥ ، ﺍﺯ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﭼﻬﺮﻩ ﺍﯼ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﻇﻠﻢ ﺳﺘﯿﺰ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩ .
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﯼ ﻣﺠﺎﻫﺪﺕ ﻭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻋﺰﺗﻤﻨﺪﺍﻧﻪ ، ﺑﻪ ﺍﺭﺯﻭﯼ ﻗﻠﺒﯽ ﺧﻮﺩ ﻧﺎﺋﻞ ﮔﺮﺩﯾﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺧﯿﻞ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﻫﻤﺮﺯﻣﺎﻥ ﺷﻬﯿﺪﺵ ﭘﯿﻮﺳﺖ .
ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻓﻘﺪﺍﻥ ﺁﻥ ﻣﺠﺎﻫﺪ ﻧﺴﺘﻮﻩ ﻣﻮﺟﺐ ﺧﺴﺎﺭﺕ ﺍﺳﺖ ، ﻟﮑﻦ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﯾﺎﻓﺘﮕﺎﻥ ﻣﮑﺘﺐ ﻋﺎﺷﻮﺭﺍ ﺭﺍﻩ ﺍﻭ ﺭﺍ ﭘﺮ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﺮ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺗﺎ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﻇﻠﻢ ﻭ ﺟﻮﺭ ﺍﺯ ﭘﺎﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﺸﺴﺖ .
ﺍﯾﻨﺠﺎﻧﺐ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺍﺧﻼﺹ، ﺷﺠﺎﻋﺖ، ﺻﺒﺮ ، ﻭﺣﺪﺕ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﻤﺮﺍﻫﺎﻥ ﻭ ﻣﺒﺎﺭﺯﺍﻥ ﺟﺒﻬﻪ ﺣﻖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺤﻀﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺮ ﺍﺭﻭﺍﺣﻨﺎ ﻓﺪﺍﻩ ، ﺭﻫﺒﺮ ﻣﻌﻈﻢ ﺍﻧﻘﻼﺏ ‏( ﻣﺪﻇﻠﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﯽ ‏) ، ﻣﻠﺖ ﻭﻻﯾﺖ ﻣﺪﺍﺭ، ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺍﺳﺘﮑﺒﺎﺭ ﺳﺘﯿﺰ، ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﻌﺰﺯ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻭ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺭﺣﻤﺎﻥ ، ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺭﺷﯿﺪﻣﺎﻥ ﻭ ﻫﻤﺮﺍﻫﺎﻥ ﺷﻬﯿﺪﺵ ، ﻋﻠﻮ ﺩﺭﺟﺎﺕ ﻭ ﻫﻤﻨﺸﯿﻨﯽ ﺑﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺎ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦ ‏( ﻉ ‏) ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﻭ ﻣﻠﺖ ﺷﺮﯾﻒ ﺍﯾﺮﺍﻥ ، ﻋﺰﺕ ﻭ ﺳﺮﺑﻠﻨﺪﯼ ﻣﺴﺌﻠﺖ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻢ .
ﻣﻬﺪﯼ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ
۱۳ ﺩﯼ ﻣﺎﻩ ۱۳۹۸

*******

پیام تسلیت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
من المومنین رجال صدقوا ما عاهد والله علیه
سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست سال ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی نقاط ناشناخته ، کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم،
شهادت پاداش انسانهای بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است که نمونه جهاد فی سبیل الله است،
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن جهاد بزرگ سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک وتسلیت میگویم،

*********

 

درحال بروزرسانی است…….