پیام دکتر خادمی استاندار لرستان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
پیام دکتر خادمی استاندار لرستان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

در عصر ارتباطات جایگاه روابط عمومی به عنوان مرکزی علمی و حرفه ای برای مدیریت افکار عمومی جهت برقراری ارتباط دوسویه با تصمیمات استراتژیک سازمان و اثربخشی متقابل بین مردم و مدیران، موقعیتی ویژه تر از قبل یافته است. ماموریت ها و مسئولیتهای روابط عمومی برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و اعتماد سازی ایجاب می […]

در عصر ارتباطات جایگاه روابط عمومی به عنوان مرکزی علمی و حرفه ای برای مدیریت افکار عمومی جهت برقراری ارتباط دوسویه با تصمیمات استراتژیک سازمان و اثربخشی متقابل بین مردم و مدیران، موقعیتی ویژه تر از قبل یافته است.

ماموریت ها و مسئولیتهای روابط عمومی برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و اعتماد سازی ایجاب می کند که همه ظرفیتهای موجود و حوزه های اداری و سازمانی با برنامه ریزی و تلاش در خدمت ایفای نقش خطیر این نهاد مهم باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان عرصه اطلاع رسانی وکارکنان روابط عمومی اعم از بخش های دولتی و غیردولتی که با عشق و علاقه و انگیزه در این حوزه فعالیت می کنند؛ امید آن دارم که با همت و اهتمام جامعه پرتلاش روابط عمومی و رسانه شاهد توسعه آگاهی، همدلی عمومی و بستر سازی مناسب برای ارتباط، تعامل و گفت و گوی صمیمی مردم و مسئولین باشیم.

سید موسی خادمی استاندار لرستان