یادداشتی برای فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد
یادداشتی برای فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

عدم رعایت اصول صحیح پیشگیری، بی تفاوتی عده ی نسبت به اهمیت این موضوع را میتوانید در سطح شهر و ورودی های و خروجی های شهر یاسوج ببینید .
وقتی با وجود تعطیلی بخشی از اصناف هنوز در ساعاتی از روز سطح شهر و در مسیرهای اصلی ترافیک هست و هنوز این بحران را جدی نگرفته اند و از طرفی دیگر عدم دسترسی مردم به لوازم مصرفی پیشگیری و احتکار و سودجویی دلالان در واقع همان مین هایی ست که بار دیگر در کمین جان و سلامت مردم دیارمان فعال شده است

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

 

محضر مبارک سرتیپ‌دوم پاسدار حاج خرمدل

فرماندهی  محترم سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

با سلام و تحیات وآرزوی توفیق

اولین روز حضورت را در استانی که با ۱۸۰۰ شهید  دین خود را به نظام وانقلاب اسلامی هدیه کردند به یاد دارم وچه زیبا به دو نکته مهم اشاره فرمودین ؛
۱_آماده به کارگیری انتقادات و پیشنهادات سازنده از سوی همه اقشار برای کمک به توسعه استان هستم.
۲_بهترین راهکار برای مقابله با دشمن خدمت هر چه بیشتر به مردم است و اتحاد هر چه بیشتر میان مسئولان استان برای خدمت هر چه بهتر به مردم لازم و ضروری است و تحقق چنین امری موجب کاهش هر چه بیشتر مشکلات می‌شود

لازم می دانم  از همکاری صمیمانه جنابعالی و تمام بزرگوارنی  که در این روزهای سخت همراه با دانشگاه علوم پزشکی و همگام با مردم هستند،تقدیر وتشکرنمایم
این روزها :  نبود تجهیزاتی ساده و اولیه برای مردم و کادر بهداشت و درمان ذهن ما را به سمتی می برد که زمانی کشور به جنگی تحمیلی دچار شده بود .
دورانی که جوانان و مردان غیور و رشید این مرزوبوم به علت کمبود تجهیزات لازم برای عبور همرزمان در جبهه های نبرد داوطلب مسیری می شدند که جلوتر از همه باشند تا جسم فرشته گونه خود را  برای دفاع از سرزمینمان را بدون ثانیه ای درنگ  تقدیم کنند.

مین های ظلم ،اگر چه بارها و بارها جوانان زیادی را به درجه رفیع شهادت نائل کرد، اما مردانگی و شجاعت را تا همیشه تاریخ به نام آنها ثبت نمود.
کمبود تجهیزات و امکانات در آن زمان آنگونه و در این زمان با جانفشانی مدافعان سلامت قابل مشاهده است ،امابا این تفاوت که خلوص جامعه آن روز و اتحاد مردم آن زمان برای دفاع از جان همدیگر وسرزمینشان با اینک متفاوت شده است.

آن زمان احتکار واژه ی غریب بود و هر چه بود احسان بود و سخاوت و جوانمردی .
مین ها هرگز نتوانستند مردم دیارمان را از شجاعت و سخاوت و از جان گذشتگی باز دارد .
لوازم مصرفی و تجهیزاتی که حضرتعالی پیشقدم برای تهیه آن شده اید باعث دلگرمی مردم و کادر درمان  شده و بی شک با حمایت همه ارگانها شکست این بیماری به یاری خداوند حتمی است.
وضعیتی که در تمامی ابعاد، زندگی ملت شریف ایران را تحت الشعاع قرار داده است و آسیب های زیادی بر پیکره جامعه وارد کرده است اگر در این استان به همین صورت پیش رود آسیب ها دو چندان و طول مقابله با این بحران دراز مدت خواهد بود .

همانطور که دستور رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا ابلاغ گردیده است و با اعتمادی که به تلاش های این محافظان و مدافعان کشور دارند، به طور قطع  یقین داشته اند که هر چه سریعتر از این بحران عبور خواهند کرد .
معظم له  تاکید نموده اند ؛ این اقدام با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید.
از شما تقاضا داریم نسبت به وضعیت فعلی شهر یاسوج و سراسر استان تدابیر ویژه ی بیندیشید .
عدم رعایت اصول صحیح پیشگیری، بی تفاوتی عده ی نسبت به اهمیت این موضوع را میتوانید در سطح شهر و ورودی های و خروجی های شهر یاسوج ببینید .
وقتی با وجود تعطیلی بخشی از اصناف هنوز در ساعاتی از روز سطح شهر و در مسیرهای اصلی ترافیک هست و هنوز این بحران را جدی نگرفته اند و از طرفی دیگر عدم دسترسی مردم به لوازم مصرفی پیشگیری و احتکار و سودجویی دلالان در واقع همان مین هایی ست که بار دیگر در کمین جان و سلامت مردم دیارمان فعال شده است .

جدیت و تلاش حضرتعالی و همراهی سایر ارگانها با تدابیر و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی استان و اقداماتی نظیر انعقاد قرارداد با شرکت های تولیدی جهت تامین لوازم مصرفی و تجهیزات لازم،جذب کارگاههای فنی و حرفه ا ی،و با دراختیار گذاشتن آن لوازم در تعاونی ها به صورت سهمیه،استفاده از ظرفیت خیرین ، نیروهای داوطلب ، فعالان بسیج جامعه پزشکی ، و فراخوان برای کمک به اینچنین برنامه های خداپسندانه ی میتواند دست دلالان سودجو را از بازار گرم خرید تجهیزات حیاتی برای مردم کوتاه کند و هر چه زودتر آرامش و آسایش را به زندگی مردم برگرداند

سردار شجاع ومردمی !!

استحضار دارید بی نظمی فعلی در سطح شهر و ترددهای غیر ضروری و پررنگ شدن حضور مهمانان و مسافران نوروزی و عدم رسیدگی و شانه خالی کردن بسیاری از ارگانها در این بحران میتواند بار سنگینی را بر دوش دانشگاه علوم پزشکی بگذارد که تاوان آن در این وضعیت اپیدمی کشور قابل جبران نخواهد بود .
وقتی با رعایت اصول صحیح پیشگیری میتوان در مقابل این بحران قوی تر ظاهر شد، امیدواریم با تدابیر ویژه حضرتعالی و استاندار محترم استان و سایر مسئولین هر چه سریعتر آنچه به منفعت و سلامت و آرامش همه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد است انجام گیرد .
دست حق نگهدارتان
شیرین بانو زرین
۱۳۹۸/۱۲/۲۴