آتش‌سوزی در شمس‌آباد چرام / دستان خالی نمی‌تواند آتش را مهار کند
آتش‌سوزی در شمس‌آباد چرام / دستان خالی نمی‌تواند آتش را مهار کند
حبیب الله پیوسته گر: شعله‌های آتش هم‌اکنون در محدوده باغی شمس‌آباد شهرستان چرام شروع شده و البته تعدادی از پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و نیروهای مردمی در حال خاموش نمودن آن هستند.

فریاد جنوب؛مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرام از آتش‌سوزی در باغات و تپه‌های شمس‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت: وزش بادها و کمبود تجهیزات، کار مهار آتش در این تپه‌ها و باغات را با مشکل جدی مواجه کرده است.

حبیب‌الله پیوسته‌گر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوجاظهار: شعله‌های آتش هم‌اکنون در محدوده باغی شمس‌آباد شهرستان چرام شروع شده و البته تعدادی از پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و نیروهای مردمی در حال خاموش نمودن آن هستند.

وی با تشریح شرایط کنونی شعله‌های آتش در شمس آباد چرام، اظهارداشت: متاسفانه بخشی از باغات این منطقه در شعله های آتش سوخته و این شعله ها بسمت تپه های اطراف در حال پیش روی است.

مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرام گفت: این اداره در مجموع شش دستگاه ” دَمنده ” برای خاموش نمودن شعله های آتش دارد که اکنون 2 دستگاه آن در منطقه شمس آباد در حال فعالیت است.

  • نویسنده : علیرضا یزدان دوست
  • منبع خبر : تسنیم