آخش: فتح‌الفتوح خواهیم کرد/سردار هاشمی‌پور سزاوار ماندن است/به عقب برنمی‌گردیم
آخش: فتح‌الفتوح خواهیم کرد/سردار هاشمی‌پور سزاوار ماندن است/به عقب برنمی‌گردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب، محمدشفیع آخش عضو شورای راهبردی ستاد سردار عدل هاشمی پور امروز در جمع بانوان دهدشت با بیان اینکه زنان امروز به رشد و بلوغ فکری رسیده اند که می توانند نقشی بس سزاوارتر از گذشته در همه صحنه ها داشته باشند، گفت:در کشور ما هنوز حق زنان ادا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب، محمدشفیع آخش عضو شورای راهبردی ستاد سردار عدل هاشمی پور امروز در جمع بانوان دهدشت با بیان اینکه زنان امروز به رشد و بلوغ فکری رسیده اند که می توانند نقشی بس سزاوارتر از گذشته در همه صحنه ها داشته باشند، گفت:در کشور ما هنوز حق زنان ادا نشده است اما زنان می توانند با حضور فعال خود در همه زمینه ها حق خود را مطالبه کنند.

آخش افزود: با گذشت ۴۰ سال هنوز قانون اساسی این اختیار را نداده که بر کرسی ریاست جمهوری زن داشته باشیم و در سطح مدیران و کلیت نظام هنوز تعداد انگشت شماری از بانوان حضور داند.

عضو شورای راهبردی ستاد هاشمی پور بیان داشت:حق را باید گرفت بانوان باید فعال شوند بدانند جه جایگاهی دارند.

وی فعالیت زنان در دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان را یادآور شد و افزود: زنان این دیار خوب می فهمند و به بلوغ فکری رسیده اند  امدند تا نقش خود را خوب ایفا کنند.

آخش گفت: آمدید تا از فرزند این شهرستان از انسانی که نه شب نه روز استراحت ندارد و در خدمت به جامعه بشری است دفاع کنید. می خواهد کهگیلویه را نجات دهد.

وی ادامه داد: هاشمی شب و روزش را وقف کرده تا کهگیلویه را از بن بست نجات دهد.

آخش با بیان اینکه من تاسف می خورم و اینجا اعلام‌ می کنم چرا سردار هاشمی پور سالهای گذشته پا به عرصه نگذاشت تا بیشتر خدمت می کرد،افزود: کاش زودتر می امد تا شاهد خارج شدن از بن بست بودیم.

وی تصریح کرد: امروز هر جا قدم می گذاریم پروزه ای شروع شده است؛ از آبرسانی، بیمارستان،پتروشیمی فسفات، چمن های ورزشی و گازرسانی تا دیگر پروژه ها.این پروژه ها را مرد بزرگی باید به اتمام برساند.

آخش گفت: سال گذشته را به یاد اورید در دیشموک یخبندان مادران چه وضعیتی داشتند امروز به همت این انسان وارسته و مرد بزرگ شعله گاز خانوارها روشن است.سزاوار است با تمام توان از این انسان بزرگ دفاع کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغاتی و میثاق هواداران با سردار هاشمی پور گفت: این روزها چه می گذرد:
راک، قلعه رئیسی، دیشموک، دشمن زیاری و چرام را فتح کردیم و در ادامه فتح الفتوح خواهیم کرد.

آخش با بیان اینکه همان طور که در دفاع مقدس خرمشهرها را آزاد کردیم برای همیشه کهگیلویه بزرگ را آزاد خواهیم کرد تصریح کرد: کهگیلویه نیروی دلسوز می خواهد مردی که توان داشته باشد و شب و روز نشناسد.

وی تأکید کرد:دوم اسفند روز پیروزی و روز شور، روز مردانگی است سوم اسفند طبل های شادی در کهگیلویه می‌کوبند که هاشمی سزاوار ماندن است؛ اجازه نمی دهیم کهگیلویه به عقب برگردد.

انتهای خبر

  • نویسنده : mousavi