آزمون استخدامی قرارداد کار معین پذیرش  بهورز در خانه های بهداشت شهرستان های استان
آزمون استخدامی قرارداد کار معین پذیرش  بهورز در خانه های بهداشت شهرستان های استان

آزمون استخدامی قرارداد کار معین جهت پذیرش 78 نیروی بهورزی در خانه های بهداشت شهرستان های استان برگزار می شود به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل ازروابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن اعلام این خبر افزود:در این آزمون […]

آزمون استخدامی قرارداد کار معین جهت پذیرش 78 نیروی بهورزی در خانه های بهداشت شهرستان های استان برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل ازروابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن اعلام این خبر افزود:در این آزمون که اطلاعات تکمیلی آن از جمله شرایط عمومی و اختصاصی، جدول روستاهای محل شغل، شرایط سنی و … فردا چهارشنبه 07/06/1397 از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی به آدرس yums.ac.ir اعلام خواهد شد تعداد 32 زن و 46 مرد جهت پذیرش بهورز با قرارداد کار معین در خانه های بهداشت سراسر استان جذب خواهند شد.
امین اله بابویی نوع پذیرش را از طریق برگزاری آزمون کتبی در تاریخ 27/07/ 1397 از بین دارندگان مدرک دیپلم در کلیه رشته های تحصیلی ودارندگان مدرک فوق دیپلم مرد در رشته های بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و مبارزه با بیماریها و دارندگان مدرک فوق دیپلم خانم ها در رشته های مامایی و بهداشت خانواده و از طریق آزمون کتبی و مصاحبه جذب خواهند شد.
بابویی اظهار داشت: از شروط بسیار مهم این آزمون رعایت 2 شرط مهم پدیرش بومی شهرستانی و 2 سال سکونت تا تاریخ 10/06/1397 در روستای محل شغل است.

وی زمان ثبت نام را از روز دهم شهریور ماه جاری و با مراجعه به خانه های بهداشت.عنوان کرد و افزود: متقاضیان گرامی با مراجعه به خانه های بهداشت محل سکونت خود گواهی بومی بودن و مجوز ثبت نام در این آزمون را دریافت خواهند کرد ودر ادامه با مراجعه به مرکز بهداشت شهرستان جهت تائید نهایی آن اقدام نمایند و جهت ثبت نام تکمیلی با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشک یاسوج ثبت نام نمایند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان عنوان کرد: متقاضیان سهمه ایثارگران باید در آزمون شرکت کنند و از طریق رقابت، سهمیه 25 و 5 درصد اختصاص پیدا خواهد کرد.
به گزارش وب دا آزمون قرارداد معین کار جهت پذیرش 78 نیرو بهورز در تاریخ 27/07/1397 جهت تکمیل نیروهای مورد نیاز در خانه های بهداشت سراسر استان در یاسوج برگزار خواهد شد.