آسمان اهواز مانع سفر وزیر نیرو به کهگیلویه وبویراحمد شد
آسمان اهواز مانع سفر وزیر نیرو به کهگیلویه وبویراحمد شد

  در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد از روزهای قبل آماده سفر (امروز پنج شنبه ۴ مهر ماه ۹۸) رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه های آب و برق شده بود، اما امروز این سفر به دلیل نامساعد بودن جو آب و هوا شهر اهواز لغو شد پایگاه تحلیلی […]

 

در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد از روزهای قبل آماده سفر (امروز پنج شنبه ۴ مهر ماه ۹۸) رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه های آب و برق شده بود، اما امروز این سفر به دلیل نامساعد بودن جو آب و هوا شهر اهواز لغو شد

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir
سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وزیر نیرو و معاونین وی آماده یک سفر پر بار به استان کهگیلویه و بویراحمد بودند، اظهار کرد: امروز پرواز هواپیمای مسافربری حامل وزیر نیرو و سایر معاونین وی از تهران به مقصد اهواز انجام گرفت. که متأسفانه به دلیل شرایط بد آب و هوای اهواز، شرجی بودن هوا و عدم دید کافی بر فرودگاه اهواز، هواپیمای مسافربری حامل وزیر نیرو مجبور شد که در فرودگاه اصفهان بنشیند.
وی افزود: بعد از ارزیابی خلبان و مدیر فرودگاه اهواز اینگونه متوجه شدند که تا سه ساعت آینده این شرایط آب و هوایی بر شهر اهواز و فرودگاه این شهر حاکم است، لذا سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد لغو شد.
تقوی تاکید کرد: هواپیمای مسافربری تهران – اهواز به دلیل نبود دید کافی و شرجی بودن هوا نتوانست در فرودگاه اهواز بنشیند و به همین دلیل سفر کنسل شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای اردکانیان وزیر نیرو تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگو کرد. او به مردم استان، مسئولان و اصحاب رسانه و همه دست اندرکاران این سفر سلام رساند و گفت خیلی مشتاق بودیم که امروز با تمام قوای که امروز سفر کرده بودیم، خدمت مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم که متأسفانه این امر میسر نشد.
تقوی گفت: وزیر نیرو تاکید کرد که در اولین فرصت مجدداً با تمام قوا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهیم کرد و قطعاً به شهرستان های کهگیلویه بزرگ، گچساران و بویراحمد نیز سفر خواهیم داشت و این آمادگی را داریم که در روزهای آتی این سفر انجام بگیرد.