آغازپذیرش دانشجوی بدون کنکور مرکز جهاد دانشگاهی یاسوج
آغازپذیرش دانشجوی بدون کنکور مرکز جهاد دانشگاهی یاسوج
سرپرست مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج ابراز کرد: کد رشته‌های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار از جمله کد رشته هایی هستند که در مرحله تکمیل ظرفیت تا پایان دی ماه اقدام به پذیرش دانشجو را دارد

فریاد جنوب :محمد حسین برهمن، سرپرست مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت : مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج از مهرماه ۸۶ با مجوز دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور و زیر نظر وزارت علوم فعالیت خود را با دو رشته کاردانی شروع کرد و هم‌اکنون در 10 کدرشته کاردانی و کارشناسی ترمی فعالیت دارد.
برهمن  افزود: ثبت نام تکمیل ظرفیت مهرماه پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شروع شده است.
سرپرست مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج اضافه کرد: آموزش در این مرکز به‌صورت کارگاهی و کاربردی است و تلاش ما بر این است که دانشجویی که از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شود با مهارت و کسب حرفه لازم در رشته مورد علاقه وارد بازار کار شوند.
برهمن بیان کرد: فلسفه وجودی مرکز علمی ـ کاربردی کارآفرینی و تربیت نیروی مهارت محور و متخصص برای بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی از جمله رسالت مرکزعلمی کاربردی است  تا نیازهای بازار کار استان تامین شود.
وی تصریح کرد: این مرکز در بهترین نقطه شهر یاسوج و با حضور اساتید مجرب و با تجربه در حال فعالیت می باشد و هم اکنون دارای یک عضو هیئت علمی و ۷۵ نفر مدرس است.
سرپرست مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج ابراز کرد: کد رشته‌های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار از جمله کد رشته هایی هستند که در مرحله تکمیل ظرفیت تا پایان دی ماه اقدام به پذیرش دانشجو را دارد.
برهمن یادآور شد: مرکز علمی ـ کاربردی در کنار فعالیت‌های آموزشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان غافل نیست و هم‌پای سایر مراکز علمی و دانشگاهی در این مسیر گام برمی‌دارد.
وی اضافه کرد: از سال ۸۶ تاکنون بالغ بر 5000 نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارغ التحصیل شدند که درصد قابل توجهی از این جذب بازار کار شدند.

  • منبع خبر : سرپرست مرکز جهاد دانشگاهی یاسوج؛