آغاز به کار آماده سازی و ساخت پروژه ساختمان مجتمع فرهنگی وهنری (فرهنگسرای) اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده
آغاز به کار آماده سازی و ساخت پروژه ساختمان مجتمع فرهنگی وهنری (فرهنگسرای) اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده

به گزارش فریادجنوب، اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده از آغاز به کار آماده سازی و ساخت پروژه ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری (فرهنگسرای)این شهرستان خبر داد. وی اظهار داشت این ساختمان با زیر بنای تقریبی دو هزار و سیصد متر مربع در دو طبقه احداث خواهد شد. زارعی با اشاره به ضرورت […]

به گزارش فریادجنوب، اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده از آغاز به کار آماده سازی و ساخت پروژه ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری (فرهنگسرای)این شهرستان خبر داد.
وی اظهار داشت این ساختمان با زیر بنای تقریبی دو هزار و سیصد متر مربع در دو طبقه احداث خواهد شد.
زارعی با اشاره به ضرورت وجود این فرهنگسرا به عنوان زیر ساخت مهم انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی ،هنری،قرآنی و آموزشی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت در این مجموعه ،سالن های نمایش ،کنفرانس،سالن سینما ،نگارخانه،پلاتو، مجموعه کلاس های آموزشی مجهز و بسیاری زیر مجموعه‌های لازم پیش بینی شده است که با ساخت این مجموعه بسیاری از مشکلات زیر ساختی مرتفع خواهد شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت مجری این پروژه مجموعه پای کار بسیج سازندگی می‌باشد که با هماهنگی های به عمل آمده امیدواریم در یک فرصت زمانی کوتاه شاهد استفاده مجموعه های مختلف حوزه های وابسته و همکار فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان و همچنین خانواده های گرامی از این فرهنگسرا باشیم.
در پایان لازم است از همکاری همه مجموعه های ملی ،استانی و شهرستانی از جمله وزارت فرهنگ وارشاداسلامی ،نماینده مردم در مجلس ،مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان ،فرماندارشهرستان،حوزه استانداری ،سازمان مدیریت ،مجموعه بسیج سازندگی ،سپاه فتح، منابع طبیعی استان و شهرستان به نمایندگی از همه کسانی که در به سرانجام رساندن این پروژه همکاری نمودند تقدیر نماییم.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب