آغاز رزمایش قرارگاه کمک مؤمنانه دنا با حضور فرماندار این شهرستان/پناهی:با همت مردم و پای کار بودن دستگاه ها سیر نزولی در مبتلایان به کرونا داریم
آغاز رزمایش قرارگاه کمک مؤمنانه دنا با حضور فرماندار این شهرستان/پناهی:با همت مردم و پای کار بودن دستگاه ها سیر نزولی در مبتلایان به کرونا داریم
فرماندار در حاشیه قرارگاه ارسال کمک های مومنانه گفت:علیرغم اینکه استان سیر صعودی دارد خوشبختانه شهرستان ما در طول ۱۲ روز گذشته با همت و پای کار بودن همه دستگاهها ثابت و سیر نزولی در مبتلایان به کرونا را دارد.

فرماندار دنا گفت:سرمایه اجتماعی نظام در اجرای کمک مومنانه بیش از هر زمان دیگر تقویت شده است.

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری رزمایش قرارگاه مومنانه دنا با حضور پناهی فرماندار دنا, حجت الاسلام والمسلمین مصباح نژاد امام جمعه سی سخت,سرهنگ ستوده فرمانده سپاه ناحیه دنا,ایلخانی بخشدار مرکزی و جمعی از شورای اداری در فرمان ولی امر حضرت آیت الله خامنه ای با هدف کمک به شهروندان نیازمند آغاز گردید.

پناهی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و به طبع آن در شهرستان گفت:احساس میشد با توجه به موقعیت گردشگر پذیر و کریدور شمال به جنوب بودن شهرستان بیش از هر جای دیگر این ویروس ما را تهدید کند که خوشبختانه با پای کار آمدن سپاه,بسیج مردمی,شوراها,دهیاریه و مردم تدابیر صورت گرفته بیست روز قبل از همه شهرها و استانها ایست غربالگری در ورودی شهرستان مستقر شدند و با شیوع ویروس خشن کرونا جنگیدند. هر چند تعدادی از همکاران و شهروندان دچار آسیب های شدند ولی با دعای خیر سلامتی آنها بدست آمد.

فرماندار در حاشیه قرارگاه ارسال کمک های مومنانه گفت:علیرغم اینکه استان سیر صعودی دارد خوشبختانه شهرستان ما در طول ۱۲ روز گذشته با همت مردم و پای کار بودن همه دستگاهها ثابت و سیر نزولی در مبتلایان به کرونا را دارد.

پناهی گفت: در این رزمایش قرارگاه مومنانه دنا امروز شاهد هستیم در راستای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در نیمه شعبان افراد,کسبه ها و کسانیکه دراین مدت آسیب دیده بودند خواسته شد درحد توان کمک نموده که در هر شهرستان به ریاست امام جمعه محترم و دبیری سپاه پاسداران اقداماتی همچون گذشته در تهیه و توزیع ماسک و امروز هم اقلام خوراکی در اختیار افراد نیازمند قرارگرفت.