آغاز عملیات اجرایی پل دوم بنه علیاری موگرمون شهرستان لنده
آغاز عملیات اجرایی پل دوم بنه علیاری موگرمون شهرستان لنده

به گزارش فریاد جنوب،بخشدار موگرمون گفت:با حمایت استاندار و نماینده مردم و پیگیری فرماندار ،عملیات اجرایی پل دوم بنه علیاری در هفته وحدت آغاز گردید . محمدظاهر آخش بااشاره به آیه لَقد کان َ لَکم فی رسول الله اُسوه ٌ حَسنه ضمن تبریک میلاد سرور کاینات ، حضرت ختمی مرتبت و میلاد حضرت امام صادق […]

به گزارش فریاد جنوب،بخشدار موگرمون گفت:با حمایت استاندار و نماینده مردم و پیگیری فرماندار ،عملیات اجرایی پل دوم بنه علیاری در هفته وحدت آغاز گردید .

محمدظاهر آخش بااشاره به آیه
لَقد کان َ لَکم فی رسول الله اُسوه ٌ حَسنه

ضمن تبریک میلاد سرور کاینات ، حضرت ختمی مرتبت و میلاد حضرت امام صادق (ع) به عموم مسلمانان،خاصه به مردم عزیزلنده و هم استانی تبریک گفت.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی دولت مردمی و توجه جدی به زیرساخت ها، آغاز عملیات اجرایی پل دوم بنه علیاری در بخش موگرمون در هفته وحدت آغاز شد.

آخش بیان کرد: با پیگیری های مستمر فرماندار محترم و همکاری نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و دستور ویژه و مساعدت استاندار و مجموعه راهداری در هفته دولت، این پل که در فصل بارش مشکلات زیادی را برای روستاییان قسمتی از بخش موگرمون حادث و دسترسی را قطع می نمود ، با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی و در سریع ترین زمان ممکن عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

 

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب