آماده باش ستاد مدیریت بحران کهگیلویه | درخواست فرماندار کهگیلویه از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف گاز
آماده باش ستاد مدیریت بحران کهگیلویه | درخواست فرماندار کهگیلویه از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف گاز

فـــریاد جنوب | باتوجه به برودت هوا و وقوع بارش‌های جدید در سطح شهرستان کهگیلویه، تمامی ادارات و دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، مردم مناطق مختلف شهرها و بخش‌های شهرستان کهگیلویه طی یک‌هفته گذشته روزهای بسیار سردی را سپری کرده و براساس هشدار جدید هواشناسی برودت هوا و کاهش دما در روزهای آینده همچنان ادامه دارد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به برودت هوا و قدردانی از شهروندان جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، اظهار کرد: همشهریان عزیز باصرفه‌جویی در مصرف گاز و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز در سطح کشور کمک کنند.

عبدالعزیز موسوی‌اصل افزود: افت فشار گاز سبب قطعی در برخی مناطق کشور با مقیاس زیر صفر شده و در این زمینه مشکلات زیادی را برای هموطنان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به بارش‌های پیش رو در هفته جاری، تصریح کرد: در این راستا دستورات لازم برای آمادگی عوامل مدیریت بحران در شهرستان صادر شده و بر اساس شدت و ضعف بارش‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت پیمانکاران دستگاه‌های خدماتی جهت انجام خدمات هرچه بهتر به مردم، عنوان کرد: برای تقویت دستگاه‌های خدماتی در شهرستان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی طرف قرارداد با دستگاه‌های دولتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص رعایت هشدار های بحرانی، خاطرنشان کرد: از همه مردم می‌خواهیم با توجه به احتمال بالا آمدن آب و نیز وقوع سیلاب در مناطق خطرناک، نسبت به پیام‌های هشدار دهنده توجه کنند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب