آموزش نکات ایمنی و آتش‌نشانی در مدارس گچساران از سوی شهرداری
آموزش نکات ایمنی و آتش‌نشانی در مدارس گچساران از سوی شهرداری

شهردار دوگنبدان گفت: کارشناسان ایستگاه‌های آتش نشانی شهر دوگنبدان با حضور در آموزشگاههای شهر آموزش‌های لازم ایمنی و آتش‌نشانی را به دانش‌آموزان ارائه کردند. به گزارش فریادجنوب به نقل از راک نیوز «رضا قشقایی» روز یکشنبه با اشاره به اهداف این برنامه آموزشی اظهار داشت: اجرای طرح آموزش دانش‌آموزان و آشنایی آنان با ادوات آتش‌نشانی […]

شهردار دوگنبدان گفت: کارشناسان ایستگاه‌های آتش نشانی شهر دوگنبدان با حضور در آموزشگاههای شهر آموزش‌های لازم ایمنی و آتش‌نشانی را به دانش‌آموزان ارائه کردند.

به گزارش فریادجنوب به نقل از راک نیوز «رضا قشقایی» روز یکشنبه با اشاره به اهداف این برنامه آموزشی اظهار داشت: اجرای طرح آموزش دانش‌آموزان و آشنایی آنان با ادوات آتش‌نشانی و آگاهی از نحوه مقابله با حریق از جمله برنامه‌های مهم و اصلی شهرداری دوگنبدان است.

وی ادامه داد: با این اقدام می‌توان زمینه‌های رشد و آگاهی را بین شهروندان و دانش‌آموزان گسترش داد و از وقوع حوادث و گسترش خسارات ناشی از حریق جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: در این دوره دانش ‌آموزان با شغل آتش‌‌نشانی و موارد ایمنی در منزل، شناخت لوازم خطرناک، شماره تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی و غیره آشنا شدند.

قشقایی افزود: نحوه استفاده از کپسولهای آتش‌نشانی و انواع خاموش کننده‌ها در برابر خطرات احتمالی از قبیل آتش‌سوزی و گاز گرفتگی از دیگر آموزشهایی بود که دانش‌آموزان با آن آشنایی پیدا کردند.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: دانش‌آموزان با آموزشهای لازم می‌توانند آمادگی بهتری در مواجهه با حوادث در مدرسه، مسیر و منزل داشته باشند.

قشقایی تصریح کرد: واحد آتش‌نشانی شهرداری برنامه‌‌های مختلفی را برای فرهنگ‌‌سازی در دستور کار قرار داده است که در مدارس دیگر سطح شهر نیز به مرحله اجرا در می‌آورد.


 


  • نویسنده : ندانعمتی