آنچه در سی وسومین جلسه ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه گذشت
آنچه در سی وسومین جلسه ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه گذشت
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: سی و سومین جلسه ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: در این جلسه که ساعت ۱۳ امروز در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار شد، ادامه تعطیلی سالن های ورزشی سرپوشیده و همچنین تمامی مسابقات ورزشی مصوب گردید.
تقوی ادامه داد: آموزش حضوری و گروهبندی شده و زوج و فرد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان با گروههای کلاسی حداکثر ۱۵ نفری و همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله دیگر مصوبات امروز ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه می باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه با تاکید بر این مهم که مصوبات این جلسه از شنبه ۱۴ اسفند لغایت پایان هفته اجرایی خواهند شد، اظهار داشت: فعالیت تالارهای عروسی می بایست باجمعیت زیر یکصد نفر و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا صورت گیرد که در غیر اینصورت با نظارت شبکه بهداشت و دستور قضایی و ورود نیروی انتطامی تالار مربوطه تعطیل و پلمپ خواهد شد.
تقوی ادامه داد: طی امروز و فردا و هفته آتی نظارت گشت های مشترک شبکه بهداشت و درمان و ادارات صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی از بازارها و اماکن عمومی تشدید شده و با متخلفان و ناقضین شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا برخورد جدی و بدون اغماض خواهد شد.
تقوی در پایان اظهار داشت: مقرر شد کلیه مراسمات تشییع و خاکسپاری در تایم صبح و با حداقل جمعیت انجام پذیرد و ناظرین بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در این مراسمات نطارت داشته باشند و همچنین از برگزاری کلیه مراسمات ختم و چهلم ممانعت به عمل آید.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب