آنچه در نشست عتبات عالیات شهرستان لنده گذشت
آنچه در نشست عتبات عالیات شهرستان لنده گذشت

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، نشست مشترک فرماندار شهرستان لنده ، و دبیر عتبات عالیات،فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان لنده برگزار شد. محمد طلا میری دبیر ستاد عتبات عالیات در این نشست گزارش عملکردی از فعالیتهای این ستاد در سالهای گذشته ارائه داد و گفت:این ستاد با کمکهای مردمی که درگذشته دا‌شته درسطح […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، نشست مشترک فرماندار شهرستان لنده ، و دبیر عتبات عالیات،فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان لنده برگزار شد.

محمد طلا میری دبیر ستاد عتبات عالیات در این نشست گزارش عملکردی از فعالیتهای این ستاد در سالهای گذشته ارائه داد و گفت:این ستاد با کمکهای مردمی که درگذشته دا‌شته درسطح استان جلوتر از سایر شهرستانهای بود ه و خدمات ارزنده‌ای به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین داشته است.

وی افزود: خدمات رسانی به زائران بخصوص در قالب موکب توانسته به ۲۵هزار زائر (درسه وعده غذایی) خدمات رسانی کند.

درادامه جلسه حجت الااسلام سید هدایت محمودی اصل عنوان کرد:هدف از برگزاری این جلسه بحث کمک به عتبات عالیات و صدور انقلاب فرهنگی می باشد وبا توجه به اینکه استان ما افتخار ساخت باب المهدی حرمین شریفین سامرا را به عهده دارد انتظار می رود مردم شهیدپرور شهرستان ما را در این زمینه با توجه به جمعیت صددر صدی شیعه درجهت کمک به ساخت آن همکاری لازم را داشته ودر این اجر معنوی شریک باشند.
امام جمعه شهرستان لنده،خطاب به مردم شهرستان و کسانی که دل درگرو عشق به اهل بیت علیهم السلام را دارند و خواهان مشارکت در امر ساخت باب المهدی(حرمین شریفین ) سامرا وهمچنین بازسازی عتبات عالیات حرمین شریفین(امام حسین علیه السلام وحضرت ابوالفضل ) را دارند جهت سهولت در این امرخیر بانک رسالت وام قرض الحسنه درقالب کارت ، ۴میلیون به بالا در اقساط ۶۰ماهه می دهد .

وی افزود: کسانی که دوست دارند در این امر معنوی شرکت کنند به شعبه های بانک رسالت مراجعه نموده و ثبت نام نمایند و کارت مذکور را به ستاد عتبات عالیات اهدا نمایند.

در پایان جلال دانش فرماندار شهرستان لنده ضمن خوش آمدگویی به اعضای حاضر در جلسه ، با اشاره به برنامه های ستاد عتبات عالیات گفت: برگزاری چنین جلساتی به لحاظ معنوی خیلی خوب وپرسود هستند زیرا ما هرچه داریم از برکات خون سیدالشهدا(ع)، است و هزینه کردن در این راه هزینه نیست ‌، بلکه برکت است‌.

فرماندار شهرستان لنده، برگزاری جشن نیمه شعبان را رزمایش و تمرینی برای حضور در برگزاری هرچه بهتر مراسمات بزرگتر بخصوص عملیات بزرگ اربعین دانست وخاطر نشان کرد: اربعین توجه کردن به حقایق عالم است که در این راه باید تمام تلاش خود را بکنیم تا در همه جا اجتماع قلوب صورت بگیرد وحقایق انقلاب اسلامی به همه دنیا برسد، واین اربعین است که برکات فراوانی دارد و به مرور زمان اثر خود را خواهد داشت که با محاسبات مادی قابل قیاس نیست،جذبه دارد ومغناطیسی بزرگی است که مردم رابه سمت و سوی خود می کشد.

دانش افزود: طبق برنامه ریزی ومشارکتی که داریم امیدوارم که موکب شهرستان پررونق تر و باشکوه تراز گذشته باشد و دراین راه هرکاری از دستمان برآید کوتاهی نخواهیم کرد.

دراین جلسه مقرر گردید، دبیر جلسه ستاد عتبات عالیات هر ماه یک جلسه در دستور کارجهت گزارش عملکرد وپیشبرد اهداف ستاد قرار دهند.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب