فریادجنوب این روزهای خبرهایی جسته و گریخته شنیده می شود که مهدی پاشازاده سرمربی موفق تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که امسال توانست این تیم دسته دوم‌ بوشهری را به لیگ دسته اول فوتبال کشور برساند با مسئولان باشگاه نفت گاز گچساران تماس هایی داشته است! اگر این تماس ها صحت داشته باشد آیا برای […]

فریادجنوب
این روزهای خبرهایی جسته و گریخته شنیده می شود که مهدی پاشازاده سرمربی موفق تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که امسال توانست این تیم دسته دوم‌ بوشهری را به لیگ دسته اول فوتبال کشور برساند با مسئولان باشگاه نفت گاز گچساران تماس هایی داشته است! اگر این تماس ها صحت داشته باشد آیا برای باشگاه نفت وگاز گچساران بدلیل سقف محدود قرادادها که ظاهرا نمی تواند بیش از سیصد میلیون تومان باشد امکان جذب ایشان وجود دارد ؟ باتوجه به شایعاتی مبنی بر قرداد حدود سیصد میلیون تومانی پاشازاده با شهرداری بوشهر برای نیم فصل ؛ آیا نفت گاز گچساران می تواند دو برابر این مبلغ را برای یک فصل به ایشان پرداخت نماید؟
شنیده میشود فرهاد جعفری مدیرعامل محترم باشگاه نفت وگاز گچساران برای حل این مشکل دست به دامان دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم گچساران شده تا به شکلی این مشکل راحل نمایند و از بعضی پیمانکاران شهرستان که از تمکن مالی خوبی هم برخوردار هستن کمک گرفته شود.
درهرحل باید پرسید آیا پاشازاده گمشده فوتبال گچساران است؟ اگر این شایعات صحت داشته باشد درمورد حضور ایشان بحث کارشناسی صورت گرفته و ایشان می تواند برای باشگاه نفت و گاز گچساران مفید باشد؟ آیا ایشان می تواند درگچساران مستقر شود ونخواهد مربی پروازی باشد؟
بهرحال آرزوی فوتبال دوستان گچسارانی حضور تیم فوتبال نفت وگاز این شهرستان درلیگ دسته یک ونهایتا لیگ برتر میباشد و برمسئولان است که به هرطریقی این خواسته برحق علاقه مندان رابراورده کنند و این هدف قطعا با یک برنامه ریزی منسجم و خِرد جمعی تحقق خواد یافت انشالله .
گچساران۰
علی سلیمانی