آیین تجلیل از فرهنگیان بخش پاتاوه برگزار شد+ تصاویر
آیین تجلیل از فرهنگیان بخش پاتاوه برگزار شد+ تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، آیین تجلیل از فرهنگیان بخش پاتاوه با حضورامام جمعه شهرپاتاوه،بخشدار،آموزش وپرورش بخش،جمعی ازمسئولین شهرستان وبخش در مصلای امام هادی ع شهرپاتاوه برگزار شد. به گزارش خبرفریادجنوب،شهرام صفا دوست ،بخشدارپاتاوه« ۱۵»اردیبهشت ماه دراین آیین دربین الصلاتین جمعه ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: روز معلم فرصتی است مغتنم برای سپاس از […]

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، آیین تجلیل از فرهنگیان بخش پاتاوه با حضورامام جمعه شهرپاتاوه،بخشدار،آموزش وپرورش بخش،جمعی ازمسئولین شهرستان وبخش در مصلای امام هادی ع شهرپاتاوه برگزار شد.

به گزارش خبرفریادجنوب،شهرام صفا دوست ،بخشدارپاتاوه« ۱۵»اردیبهشت ماه دراین آیین دربین الصلاتین جمعه ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت:

روز معلم فرصتی است مغتنم برای سپاس از میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت که همانا تجلیل از معلمان فرهنگیان شریف تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی، وظیفه مهم دینی و ملی انسان‌های بزرگ منشی است که با رسالتی عظیم و بی بدیل در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی و علم‌آموزی، آگاهی‌بخشی ومعرفت‌شناسی، بی ادعا گام بر می‌دارند.

شهرام صفادوست افزود:

مقام شامخ و والای معلم را نمی‌توان در ترازوی مادی به سنجش گذاشت و با تعبیرات و اصطلاحات معمول، اهمیت و ارزش راستین آن را وصف کرد، چرا که معلم فروزان کننده مشعل بینش و دانش و تربیت آموز زندگی پربار آدمی بر بسیط جهان است .

وی با اشاره به ارزش و اهمیت معلمان و فعالیت های آموزشی و پرورشی در جامعه بیان کرد:

 این برنامه و بزرگداشت با حضور وهمکاری امام جمعه پاتاوه و مسئوولان شورای اداری بخش و شهرستان و با دعوت پیشکسوتان فرهنگی در پاسداشت از زحمات و قدردانی از آنان در پیشبرد جامعه و انسان سازی برای اولین باراز۱۵ معلم در عرصه تعلیم وتربیت برگزار شده است.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار