آیین تکریم ومعارفه رئیس ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد.
آیین تکریم ومعارفه رئیس ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد.

آیین تکریم ومعارفه رئیس ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد. به گزارش دبیر ستاد نماز جمعه پاتاوه: در مراسمی با حضور مسئولین بخش پاتاوه آیین تکریم ومعارفه رئیس ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد. حجت الاسلام سیادت امام جمعه پاتاوه در مراسم تودیع ومعارفه مسئول ستاد نماز جمعه پاتاوه که امروز29دیماه 99 برگزارشداظهار داشت: براساس معیار و […]

آیین تکریم ومعارفه رئیس ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد.
به گزارش دبیر ستاد نماز جمعه پاتاوه: در مراسمی با حضور مسئولین بخش پاتاوه آیین تکریم ومعارفه رئیس ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد.
حجت الاسلام سیادت امام جمعه پاتاوه در مراسم تودیع ومعارفه مسئول ستاد نماز جمعه پاتاوه که امروز29دیماه 99 برگزارشداظهار داشت: براساس معیار و ملاک ها باید مسئولیت افراد در ستادهای نماز جمعه تعیین شود و انتخاب اعضا بر این اساس باشد.
وی ادامه داد: باید در انتخاب اعضاء جامع الاطراف بود و از همه اقشار، اصناف، قومیت ها و … براساس توانایی بهره برد.
امام جمعه پاتاوه تصریح کرد: براساس نظر مقام معظم رهبری، سنگر نماز جمعه باید به عنوان قرارگاه فرهنگی مورد توجه قرار داشته باشدوجوانگرایی را مد نظر قرار داد وبه جوان ها میدان داد چرا که فرماندهان دفاع مقدس از جوانان بودند.
سیادت افزود:اینکه اسلام اینهمه روی جوان تاکید دارد جوانی را که ولایی وبا بصیرت باشد ومدیر وشجاع باشد، چندین سال هست مقام معظم رهبری می فرمایند؛ اگر دولت ما دولت حزب الهی وجوان باشد همه مشکلات اقتصادی ما حل خواهد شدوما براساس جوانگرایی اقدام به تعیین نیروی جوان در این سمت نمودیم.
درادامه: دکتر قائمی بخشدار منطقه پاتاوه ؛طی سخنانی با استناد به آیات وروایات همه مردم و گروه ها را به وحدت دعوت کرد وگفت: قرآن از وحدت و اتحاد به عنوان نعمتی ویژه یاد می کند و خداوند را در ایجاد آن به طور مستقیم دخیل می داند ؛ زیرا اتحاد میان امت مؤمن به خواست خداوند شکل گرفته است.
قائمی با اشاره به اینکه؛ هنگامیکه دشمنان درصدد تضعیف و نابودی جامعه اسلامی هستند، می بایست مصالح فردی و اجتماعی را نادیده گرفت و همه افراد برای رفع خطر با یکدیگر متحد شوند واتحاد عامل پیشرفت است افزود: یکی از عوامل پیشرفت جامعه اتحاد و انسجام افراد جامعه و هماهنگی آنان با مسئولان آن جامعه است. جامعه ای که افراد با هم متحد و هماهنگ باشند در پیشرفت موفقند و برای پیشرفت وعمران وآبادانی شهر وبخش همه با هم منسجم با همدلی وتعامل در یک مسیر حرکت کنیم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات رضا داودی مسئول سابق تقدیر و سعید داشته به عنوان مسئول جدید ستاد نماز جمعه پاتاوه معرفی شد.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار