أینَ تَذهبًوُن… به کجا می روید آقای وزیر؟؟؟/چرا نام شیروان در لیست شهرهای تبعیدی نیست؟؟
أینَ تَذهبًوُن… به کجا می روید آقای وزیر؟؟؟/چرا نام شیروان در لیست شهرهای تبعیدی نیست؟؟
حماسه های فرزندان این خطه در هشت سال دفاع مقدس زانو زدن ارتش بعث عراق مقابل گردان حضرت رسول (ص) تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در4 تیرماه۶۷ حماسه ای ماندگار برای این دیار به یادگار گذاشت، مقابله با بدخواهان نظام و میهن قبل، حین و بعد از جنگ و هزاران حماسه های دیگر که در این جا نمی گنجد... در نبود جناب آقای دکتر وکیلی و دکتر تاجگردون بیشه را بدون شیر دیدین و اسبتان را تاختید و یاسوج و دوگنبدان را در لیست تبعید قرار دادین!!!

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب یکی از فعالین خوشنام سیاسی شهرستان بویراحمد طی ارسال یادداشتی به قرار گرفتن نام یاسوج وگچساران در لیست شهرهای تبعید گاهی واکنش نشان داد که عینا منتشر می گردد.

بسْمِ اللّٰهِ مُفَتِّحَ الْأَبْوابِ و مُسَبِّبَ الْأَسْبابِ

ثُمَّ رُدُّوا الَی اللَّهِ مَوْلیهُمُ الْحَقُّ الا لَهُ الْحُکمُ وَ هُوَ اسْرَعُ الْحاسِبینَ

جناب وزیر
از چه رو پایتخت طبیعت ایران را پایتخت تبعیدگاه ایران قلمداد کردی
ایل من گرچه به ترفند فریبت دادند… نام تحقیر به رفتار نجیبت دادند…
ایل من گرچه تورا خانه نشین می خواهند… و برای تو شبی بدتر از این می خواهند…
آقای وزیر جناب رحمانی فضلی، ای کاش خوب تاریخ می خواندی، اولأ همه جای ایران سرای من است و قطعأ هرکسی از خاک مادری خود مهاجرت کند نا خودآگاه به تبعید رفته، آقای وزیر من کتابهای زیادی را می توانم به شما معرفی کنم تا دلاوری ها و رشادت ها و حماسه های مردم کهگیلویه و بویر احمد را به خوبی درک کنید حدس من این است که شما سوادی مرتبط با تبعیدگاه ندارید، جناب وزیر تبعیدگاه جایی است که دولتها اشخاص و عناصر خطرناک و اصلاح ناپذیر را در منطقه ای دور افتاده و بد آب و هوا با فقر فرهنگی و عدم امکانات رفاهی مجبور به زیستن می کنند.
من گمان می کنم شما به جز شیروان و تهران جایی سفر تفریحی و تفرجی نداشته ای،همان یک بار برای معرفی آقای دکتر خادمی بعنوان استاندار به پایتخت طبیعت ایران و سرزمین چهار فصل آمدی تامل در زیبایی و طبیعت و مهمان نوازی این مردمان اصیل نکردی.
یاسوج خوش آب و هوا ترین خطه جنوب غرب ایران است در واقع شمالی در جنوب معروف است،
آقای وزیر رشادت های سرداران نامی تاریخ ایران را خوانده اید.
آقای وزیر آریوبرزن را می شناسید، خواهرش بانو یوتاب را چطور، می دانی تا قطره ی آخر خونشان به پای این خاک و ملک ایستادگی کرد.هشت سال در دفاع مقدس چطور؟!سرداران و دلاوران این خطه را می شناسید؟! حتما به تاریخ این خطه، رجوع کن.
آقای وزیر کتاب پایی ک جا ماند خوانده ای…
آقای وزیر خاطرات شهدای ما و سرداران دلیر این خطه را خوانده ای…
جاذبه های گردشگری این استان را می شناسی( آبشار یاسوج، آبشار تنگ تا مرادی، آبشار کمردوغ، دریاچه برم الوان، ارک جنگلی و تپه نور الشهداء، پارک ملی دنا، پیست اسکی دنا (کاکان)، تنگ گنجه ای، تنک مهریان، آبشار کیوان و…)
ملت ایران وقتی اسم یاسوج را می شنوند بیاد تفریح و تفرج و زیبایی و طبیعت خوشی آب و هوا می افتند، شما با خود لحظه ای فکر کردی چرا این استان ،استان چهار فصل نام و گرفت و یاسوج پایتخت طبیعت ایران…
حماسه های فرزندان این خطه در هشت سال دفاع مقدس زانو زدن ارتش بعث عراق مقابل گردان حضرت رسول (ص) تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در4 تیرماه۶۷ حماسه ای ماندگار برای این دیار به یادگار گذاشت، مقابله با بدخواهان نظام و میهن قبل، حین و بعد از جنگ و هزاران حماسه های دیگر که در این جا نمی گنجد…
در نبود جناب آقای دکتر وکیلی و دکتر تاجگردون بیشه را بدون شیر دیدین و اسبتان را تاختید و یاسوج و دوگنبدان را در لیست تبعید قرار دادین!!!
آقای وزیر من متحیرم از اینکه چرا استان خراسان شمالی و مخصوصأ شیروان زادگاه شما در این لیست نیست.
جهت اطلاع شما در استان شما پزشک قانونی آمار پرونده های معاینات را ناشی از نزاع بالغ بر 7 هزار پرونده می داند که شاخص رشد 2.3 درصد نسبت به کل کشور را دارد.
پرونده های همسر آزاری 928 مورد که11.9 درصد رشد داشته، افزایش 28.6 درصد کودک آزاری مربوط به کار، 22 درصد رشد و آزار جنسی، 8/4 درصد رشد ثبت شده است.
استان خراسان شمالی در مقایسه با سایر استان ها در مولفه های مختلف در ردیف 18 خودکشی، 14 قتل و 22متوفیان ناشی از مواد مخدر است،چطور است که شیروان را تبعیدگاه قلمداد نکردین و استان های لرنشین و خوش آب و هوا را به جای شیروان نوشته اید…
حال پایتخت طبیعت ایران تبعید گاه است!!!!
دست از ویوی ناسیونالیسمی و لر ستیزی بردارید که خداوند بهترین قاضی و سریع الحساب است و حتما خدا به موقع خواهد رسید…
أینَ تَذهبًوُن…
به کجا می روید آقای وزیر…
بخود بیایید آقای وزیر…
امیدوارم هرچه زودتر به خطای فاحش خود پی برده و در اصلاح این اقدام قدم بردارید.
در آخر خود و شما را به تقوای الهی سفارش می کنم،امیدوارم خداوند عزت به دلسوزان واقعی ایران اسلامی عنایت کند…
روزی که تو آمدی به دنیا عریان…
جمعی به تو خندان و تو بودی گریان…
کاری بکن ای دوست به وقت مردن..
جمعی به تو گریند و تو باشی خندان…

حمید رشیدی
مرداد 1399

نظر به اینکه این یادداشت ارسالی مخاطب هست ،این پایگاه خبری تمام یاقسمتی از آن را رد وتایید نمی کند،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند