فرماندار دولت احمدی نژاد در کهگیلویه وارد کارزار انتخابات شد
فرماندار دولت احمدی نژاد در کهگیلویه وارد کارزار انتخابات شد
این نامزد انتخابات با اشاره به تغییر و تحول در سیاست‌ورزی شهرستان و ورود چهره‌های جدید به عرصه گفت: رهبر معظم انقلاب بر سپردن کارهای حاکمیتی به جوانان تاکید دارند

به گزارش فریاد جنوب، ششمین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در حالی آغاز شد که تراکم حضور کاندیداها ستاد انتخابات شهرستان را شلوغ کرده بود.
ابراهیم جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه با حضور در فرمانداری دهدشت برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس دهم در تقنین و تصویب قوانین و بخصوص در نظارت بسیار ضعیف عمل کرد و قطعا در راس امور نبود اگر بود این وضعیت را نداشتیم.

این نامزد انتخابات با اشاره به
تغییر و تحول در سیاست‌ورزی شهرستان و ورود چهره‌های جدید به عرصه گفت: رهبر معظم انقلاب بر سپردن کارهای حاکمیتی به جوانان تاکید دارند.

وی خود را دارایدسوابق اجرایی و توانمندی برای خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: در سنی هستم که بتوانم به مردم خدمت کنم و این توانایی را در خود می‌بینم.

جعفری در تشریح برنامه‌های خود گفت: مجلس باید به سمت طرح و لوایح اشتغالزایی برود در این مقطع نیاز ضروری مردم اشتغال و معیشت است.

وی ادامه داد: شفافیت در همه عرصه‌ها در دارایی اموال و هزینه‌کرد و شفافیت در آرای نمایندگان باید لحاظ شود.

جعفری گفت: مردم محرم ما هستند نمایندگان مجلس باید بدون روتوش خود را به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه نماینده مدرسه سازی نیست بلکه تصویب قوانین خوب و نظارت بر حسن اجرای قوانین است اضافه کرد: این وظیفه با حضور موثر در صحن علنی مجلس و فعال بودن در کمیسیون‌ها محقق می‌شود.

جعفری از مردمداری و عدالت محوری به شاخصه‌های لازم برای خدمت به مردم نام برد و در تبیین مشکلات فعلی کشور و استان تصریح کرد:
طی شش سال اخیر در تخصیص اعتبارات عدالت توزیع رعایت نشده است.

جعفری افزود: نه به اشرافیت و تجمل گرایی، تلاش بی‌وقفه و بی‌منت سر لوحه کارم خواهد بود.

انتهای پیام

  • نویسنده : میر امید