اتصال شهرستان گچساران به شبکه ریلی کشور در قالب طرح راه آهن بندر امام،رامهرمز،بهبهان و ممسنی
اتصال شهرستان گچساران به شبکه ریلی کشور در قالب طرح راه آهن بندر امام،رامهرمز،بهبهان و ممسنی

غلامرضا تاجگردون افزود:  طرح اتصال گچساران به راه آهن یک سال پیش در قانون بودجه پیش بینی شده  و هم اکنون در حال انجام مراحل مطالعاتی است. پایگاه خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir با توجه به این که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه پیش از این در جمع مردم لیشتر گفته بود در آینده نزدیک برنامه های چهار […]

غلامرضا تاجگردون افزود:  طرح اتصال گچساران به راه آهن یک سال پیش در قانون بودجه پیش بینی شده  و هم اکنون در حال انجام مراحل مطالعاتی است.

پایگاه خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

با توجه به این که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه پیش از این در جمع مردم لیشتر گفته بود در آینده نزدیک برنامه های چهار ساله توسعه گچساران و باشت را اعلام می کنم، شما یادداشت و در صورت تحقق نیافتن در پایان چهار سال، دوره های بعدی به من رای ندهید به نظر می رسد آرزوی پیوستن به شبکه ریلی کشور  در گچساران عملیاتی خواهد شد.

وی برنامه محوری را مهمترین نیاز مدیریت امور دانست و تاکید کرد که این امر  می تواند به منطقه توسعه یافته منجر شود.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای انجام هر کاری اول ایده آن را مطرح،پس از بررسی و مطالعه در صورت امکان اجرا برای موکلان اعلام و تشریح خواهد شد.

تاجگردون به ۲ سال پیش و شروع ایده تامین آب  زمین های اطراف سدچمشیر اشاره کرد و افزود:آن زمان بسیاری از قشقایی های مالک این زمین ها فکر می کردند این بیشتر شبیه رویا است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون تخصیص آب و تصویب طرح انجام پیمانکار آن نیز انتخاب و در شرف شروع عملیات اجرایی است.

وی با یادآوری اینکه چند روزی بیشتر تا روز دوم اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است گفت: هر یک از هواداران فارغ از اندیشه های سیاسی و فومیتی برای تحقق ادامه روند توسعه شهرستان های گچساران و باشت یک تاجگردون باشند.