اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در مساجد نباید محدود شوند
اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در مساجد نباید محدود شوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، گفت: انجام فعالیت‌ها در مساجد نباید محدود شود، اگر مردم ببینن پای کار هستید، آنها نیز با اشتیاق بیشتر در برنامه های فرهنگی و مذهبی شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی فریاد جنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی در نشست توجیهی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه، اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست‌های توجیهی در واقع آموزش های لازم برای شبکه سازی و ساماندهی کانون‌های مساجد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه مساجد، پایگاه های انسان سازی است، عنوان کرد: اگر جوانان و نوجوانان را با مساجد آشنا کنیم از آسیب های اجتماعی در امان می مانند‌.

وی تصریح کرد: این کانون‌ها بازوهای توانمندی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند تا با برنامه های خلاقانه خود نسل جوان را جذب مساجد کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه ما در قبال مردم مسئول هستیم، افزود: هر کسی توانایی کاری را نداشته باشد و مسئولیتی را بپذیرد هم به خودش و هم به مردم خیانت کرده است.

عبودی بیان کرد: کانون های مساجد سفیران فرهنگی هستند که می‌توانند با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری متنوع، جوانان را به مساجد جذب کنند.

وی به اهمیت دادن فضای مجازی و فعالیت بیشتر کانون ها در این فضا پرداخت و خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌ها در مساجد نباید محدود شود، فعالیت های انجام شده مستند سازی شود، اگر مردم ببینند شما پای کار هستید، آنها نیز با اشتیاق بیشتر در برنامه های فرهنگی و مذهبی شرکت می‌کنند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب