اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و حادثه‌خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پرتردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتور سیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح 100 دستگاه خودرو، ۱۳۴ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح ۱۷ نفر معتاد، ۱۲نفر سارق، یک نفر به جرم مالی و اقتصادی، یک نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۲۶ نفر به جرم قاچاق کالا و ۱۵۴ نفر به جرم سایر جرایم دستگیر کردند.

وی بیان کرد: ۲۵ قبضه سلاح، ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و ۸۲ فقره انواع سرقت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی