اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر و دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در شهرستان کهگیلویه
اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر و دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر و نیز دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

وی، تصریح کرد: در نتیجه اجرای این طرح ۷ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان پس از غربالگری با هماهنگی مراجع قضایی به اردوگاه‌های اجباری ترک اعتیاد معرفی شدند.

موسوی با بیان اینکه برای متهمان تشکیل پرونده شده و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند گفت: مشارکت مردم در تولید امنیت بسیار حائز اهمیت است.

 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح کنترل و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح امنیت محله محور با اولویت حفظ امنیت و آرامش شهروندان، کنترل و مقابله با مخلان نظم و امنیت جامعه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ در راستای مطالبات عمومی شهروندان با استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند ۳ نفر از افراد اراذل و اوباش شهرستان کهگیلویه را شناسایی و دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه همواره همکاری شهروندان در کاهش جرائم آسیب‌ها و حوادث اجتماعی دارای اهمیت بوده است، خاطرنشان کرد:  متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب