اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در کهگیلویه | کشف کالای قاچاق میلیاردی در کهگیلویه | کشف موتورسیکلت های مسروقه و دستگیری سارق در کهگیلویه
اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در کهگیلویه | کشف کالای قاچاق میلیاردی در کهگیلویه | کشف موتورسیکلت های مسروقه و دستگیری سارق در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح نقاط آلوده و کشف کالای قاچاق میلیاردی و همچنین کشف موتورسیکلت‌های مسروقه و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد که عمدتاً توسط معتادان تابلو رخ داده و اینکه در این ایام چهره ناشایستی به شهر بخشیدند لذا پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری تعدادی از یگان‌های انتظامی اقدام به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح نقاط آلوده شهرستان کردند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۱۹ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۱۰ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان پس از غربالگری با هماهنگی مرجع قضایی به اردوگاه‌های اجباری ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه پرونده برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تأکید کرد: مشارکت مردم در تولید امنیت بسیار حائز اهمیت است و این مشارکت مردمی باید مستمر باشد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خبر دیگری از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی کلات در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز و با هماهنگی مرجع قضایی حین انجام ایست بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پراید بار حامل کالای قاچاق مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها یک کارتن چای خارجی، ۲ کارتن عسل، یک کارتن کنسرو مرغ، ۲ کارتن ذرت، ۲۲ بسته قهوه، ۲۰ بطری نوشیدنی، ۱۵ بسته کاپوچینو، یکدستگاه یخچال و یک دستگاه فریزر با مارک ال‌جی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این زمینه خودروها به پارکینگ منتقل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف موتورسیکلت‌های مسروقه و دستگیری سارق در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از دستگیری یک نفر سارق و کشف سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت چند فقره موتورسیکلت در سطح شهرستان کهگیلویه، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی کامل و انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کرده و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهم کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موتورسیکلت‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند از شهروندان خواست: هشدارهای انتظامی را جدی گرفته و از روشن گذاشتن وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت در معابر عمومی خودداری کنند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی