اجرای عدالت خواسته به حق مردم از دستگاه قضایی است
اجرای عدالت خواسته به حق مردم از دستگاه قضایی است

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین خواسته امروز مردم از دستگاه قضایی اجرای عدالت و برخورد با مفسدان و هنجار شنکنان در ابعاد مختلف است. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir حسین کلانتری عصر پنجشنبه در آیین معارفه دادستان مرکز یاسوج گفت: این استان به برکت مردم ولایتمدار و انقلابی و وفادار به نظام و همچنین […]

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین خواسته امروز مردم از دستگاه قضایی اجرای عدالت و برخورد با مفسدان و هنجار شنکنان در ابعاد مختلف است.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

حسین کلانتری عصر پنجشنبه در آیین معارفه دادستان مرکز یاسوج گفت: این استان به برکت مردم ولایتمدار و انقلابی و وفادار به نظام و همچنین همکاری، هماهنگی و همدلی میان اعضای شورای تامین یکی از استان های امن در کشور محسوب می شود.

وی همچنین با بیان اینکه دولت و مجموعه مدیریتی این استان قائل به همکاری و نظارت و حتی مشارکت دستگاه قضایی برای انجام بهتر خدمات عمومی به مردم و مقابله با هر گونه فساد در درون دستگاه های مختلف اجرایی است، گفت: البته این نظارت ها و دخالت ها نباید به گونه ای باشد که قدرت ریسک پذیری و یا جسارت از مدیران گرفته شود.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان در راستای نظارت دقیق و عالمانه و دلسوزانه همراه با سایر دستگاه های نظارتی، قضایی و بازرسی است و با هر اقدامی که منجر به خدمات بهتر و صادقانه تر به مردم شود قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: کار در حوزه قضایی ، امنیتی و اطلاعاتی سخت و دشوار و در عین حال دقت، حساسیت و ظرافت می طلبد و کمترین کوتاهی از سوی متولیان و مجریان این حوزه حتی در برخی مواقع جبران ناپذیر خواهد بود.
وی همچنین به هماهنگی و تعامل بیش از پیش اعضای شورای تامین استان برای برقراری و ایجاد امنیت در ابعاد مختلف آن گفت: استقلال و شجاعت از ویژگی های مهم یک قاضی در صدور رای هست اما این نافی عدم تعامل و هماهنگی در این راستا نیست.

وی همچنین به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تحولات و برکات ارزشمند در دوران پس از شهادت این فرمانده دلاور و همرزمان وی در سطح منطقه و کشورمان اشاره کرد و گفت: تحلیل گران، کارشناسان و صاحبنظران در مسایل سیاسی و نظامی و دفاعی باید دوران قبل و پس از ساعت یک بامداد جمعه سیزدهم دیماه را مورد بررسی و کنکاش دقیق قرار دهند.

کلانتری تصریح کرد: تا قبل از ساعت یک بامداد روز جمعه آمریکایی ها هر اقدامی که می خواستند بر سر کشور و ملت عراقمی اوردند و بدترین شرایط سیاسی و امنیتی با دخالت نیروهای آمریکایی بر این کشور حاکم بود.

وی یاداور شد: پس از ساعت یک بامداد و با ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان ورق برگشت و کشور عراقی که در خطر سقوط و تجزیه بود به یکباره و در اقدامی بی سابقه مجلس آن کشور رای به خروج نظامیان امریکایی را تصویب می کند.
وی ادامه داد : قبل از شهادت شهدای مقاومت کسی جرات نداشت حتی تکه سنگی به سمت امریکایی ها پرتاب کند اما ایران با اعلام قبلی و شجاعت و صلابت تمام پایگاه نظامی و مهم آمریکا را مورد هدف موشک قرار می دهد در حالی که آمریکا جرات پاسخگویی هم ندارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در نظم نوین جهانی به مخیله و ذهن هیچ کسی خطور نمی کرد که پایگاه نظامی آمریکایی مورد حمله قرار گیرد، اما ایران این کار را کرد آن هم قبل از دفن شهید سپهبد سلیمانی اقدام به این کار شجاعانه و با صلابت کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود : آمریکا و همپیمانانش تمام تلاش خود را انجام دادند که بسته عمل کنند و با استفاده از بنگاه رسانه ای خود اخبار این اقدام ایران را محدود کنند اما بدون شک هیمنه پوشالی این کشور جنایت کار و خبیث برای همیشه شکسته شده است.

وی با اشاره به تکریم و معارفه دادستان مرکز یاسوج نیز گفت: مهرداد کرمی دادستان پیشین یکی از خوش نام ترین ، پاک دست ترین و انقلابی ترین قضات بود که با تلاش و خدمت صادقانه و حضور در میدان و بی باکی در اعمال قانون نقش ارزنده ای در ایجاد امنیت و ارامش در مرکز استان و سایر شهرها و مناطق مختلف این استان داشت.

کلانتری یادآور شد: سید علی ملک حسینی نیز به جوان بودن ، پای کار بودن ، خوش نامی و مردمی بودن مشهور و معروف بوده و انگونه که در مسئولیت ریاست دادگستری شهرستان دنا منشا تحولات و خدمات ارزشمندی در دفاع از حقوق عامه مردم داشت در مسئولیت جدید نیز بدون شک تحول افرین و مایه برکت برای مردم و نظام خواهد بود.

آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمد با حضور محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور ، اعضای شورای تامین ، شورای اداری و جمعی از قضات و اصحاب رسانه امروز در سالن اجتماعات دادگستری این استان برگزار شد.