اجرای نمایش خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کهگیلویه + تصاویر
اجرای نمایش خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در کهگیلویه + تصاویر
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اولین اجرای نمایش خیابانی ویژه برنامه کشوری گذر هنر در راستای زیست عفیفانه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با استقبال بسیار خوب جوانان در دهدشت برگزار شد.

رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با فریادجنوب، اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بسیار زیاد ایشان در تأثیرگذاری هنرمندان بر سایر اقشار جامعه به ویژه جوانان و بنا به صلاحدید سازمان بسیج هنرمندان و باتوجه به اینکه بحث عفاف و حجاب از مسائل چالشی جامعه ما است، برنامه “گذر هنر” که یک برنامه کشوری بوده و این ایام در سراسر کشور در حال اجرا است به سازمان بسیج هنرمندان استان ابلاغ شد.

سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی، افزود: قرار بود ۲ نمایش خیابانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود باتوجه به هماهنگی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و معاونت فرهنگی هنری و پشتیبانی قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه فتح استان در راستای زیست عفیفانه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه و باتوجه به ظرفیت‌های هنری استان تصمیم گرفته شد که تعداد ۵ نمایش خیابانی در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد اجرا شود.

رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اولین اجرا امروز یکشنبه ۱۸ تیرماه با اجرای هنرمندان فعال، پرتلاش، زحمتکش و بسیجی شهرستان کهگیلویه در محل پارک مرکزی دهدشت برگزار شد که بازتاب خیلی خوبی داشت و با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایش‌های دیگر ویژه برنامه گذر هنر در نقاط دیگر استان، گفت: دومین اجرا روز ۲۲ تیرماه در پارک ولایت یاسوج، اجرای سوم روز ۲۵ تیرماه در پارک لاله گچساران و اجرای چهارم همان روز در پارک ساحلی یاسوج و آخرین اجرا هم روز ۲۷ تیرماه در پارک لاله گچساران برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار جمشیدی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که از محورهای مهم برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج هنرمندان کشور است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این نمایش‌ها در راستای اهداف و ارزش‌های والای انقلاب و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، قدم‌های مثبتی برداشته باشیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب