اجرای نمایش کمدی «پیک نیک در میدان جنگ» در دهدشت + تصاویر
اجرای نمایش کمدی «پیک نیک در میدان جنگ» در دهدشت + تصاویر
نمایش کمدی «پیک نیک در میدان جنگ» به کارگردانی اردشیر جهانشاهی و نویسندگی فرناندو آرابال با ترجمه داریوش مؤدبیان در شهر دهدشت به روی صحنه رفت.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی با اشاره به اجرای نمایش طنز «پیک نیک در میدان جنگ» در دهدشت، اظهار کرد: این نمایش کمدی روز ۲۴ بهمن در سالن نمایش شهید نحوی واقع در مجتمع فرهنگی و هنری شماره یک دهدشت با همت عزیزان توانخواه اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، افزود: این نمایش در گونه کمدی و ضد جنگ اجرا شد و اجرای نمایش کمدی می‌تواند با نقد، مسیر و روندی سریع‌تر برای اصلاح معضلات، آسیب‌ها و کاستی ها ایجاد کند.

وی با تشکر و قدردانی از از عوامل این گروه، خاطرنشان کرد: نمایش پیک نیک در میدان جنگ، در جشنواره تئأتر استانی سازمان بهزیستی برگزیده شده بود و این نمایش کاری از گروه تئاتر انجمن ضایعه نخایی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در دهدشت به روی صحنه رفت.

گفتنی است این اجرا با حضور پر شور تماشاگران و به ویژه مربیان، مشاوران و عزیزان توانخواه خانه فردای روشن (خانه معلولین ذهنی) که یک نهاد مردمی و غیر دولتی در دهدشت است، برگزار شد.

عوامل اجرای نمایش کمدی پیک نیک در میدان جنگ
کارگردان: اردشیر جهانشاهی
مشاور کارگردان: سید صالح زینی پور
بازیگران: علی امامی، سهیلا الهی، مجید ناجی، مسلم بزرگ زاده، زهرا بوستانی، راحله بوستانی
طراح دکور: ملکه حسینی مطلق
طراح نور: حمید عبدلپور
طراح موسیقی: ابوالفضل قائم نیا
طراح گریم: زهرا داوودی
دستیار گریم: فاطمه خوانپایه

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی