اجرای یک هزار و ۵۰۱ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد
اجرای یک هزار و ۵۰۱ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای یک هزار و ۵۰۱ پروژه عمرانی بزرگ و کوچک در بخش‌های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، جهانگیر شاهینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون یک هزار و 501 پروژه عمرانی در قالب 500 طرح در بخش‌های مختلف از جمله راهسازی، مدرسه سازی، آبرسانی، کشاورزی و …در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است.

وی عنوان کرد: سال گذشته یک هزار و 391 پروژه با یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار داشتیم که امسال تعداد پروژه‌های عمرانی به یک هزار و 501 پروژه با دو هزار و 500 میلیارد تومان رسیده که نشان از افزایش 120 درصدی اعتبارات دارد.

شاهینی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی در استان راکد بودند که با تعریف منابع اعتباری جدید در دولت سیزدهم عملیات اجرایی آن‌ها از سر گرفته شد، ابراز کرد: برخی از پروژه‌های در دست ساخت از منابع اعتباری غیر استانی از جمله مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تغذیه می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال 662 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد 487 مورد افتتاحی بود که این نشان از حمایت دولت در تزریق اعتبارات داشته است.

شاهینی با اشاره به کلنگ‌زنی برخی پروژه‌های بزرگ اقتصادی از جمله مینی پالایشگاه کهگیلویه و پتروپالایشگاه گچساران با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 300 میلیون دلار، یادآور شد: در زمینه اولویت‌بندی پروژه‌ها بدون شک نیازها مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به توسعه باید اسناد و اهدافی را تنظیم کنیم که یک مورد پروژه‌ها بوده و برای رسیدن به اهداف باید اهمیت، اولویت و ضرورت یک پروژه مشخص شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی