اجرای ۱۰۳ طرح اشتغال درکمیته امداد گچساران/ ایجاد ۱۲ پایگاه ثابت و سیار شورعاطفه ها در شهرستان
اجرای ۱۰۳ طرح اشتغال درکمیته امداد گچساران/ ایجاد ۱۲ پایگاه ثابت و سیار شورعاطفه ها در شهرستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت:ازابتدای سال‌جاری تا کنون ۱۰۳ طرح خود اشتغالزایی توسط این نهاد در شهرستان اجرا شده است. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،محمد خادمی  در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد امام‌خمینی تا کنون تسهیلات خوبی را برای خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان خود پرداخته کرده است.   وی بیان کرد: […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت:ازابتدای سال‌جاری تا کنون ۱۰۳ طرح خود اشتغالزایی توسط این نهاد در شهرستان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،محمد خادمی  در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد امام‌خمینی تا کنون تسهیلات خوبی را برای خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان خود پرداخته کرده است.

 

وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون افزون بر ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران تصریح کرد: این میزان تسهیلات به ۱۰۳ نفر مددجو پرداخت و برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

 

خادمی عنوان کرد: این تسهیلات خود اشتغالی بیشتر در راستای دامداری، ایجاد کسب و کار دربازار، مشاغل خانگی( خیاطی، نان پزی سنتی )کامپیوتر پرداخت شده است.

 

وی گفت: امسال تا کنون ۱۳۱ نفر مددجویان این نهاد در دوره های مختلف آموزشی در راستای خودکفایی شرکت کردند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران خاطر نشان کرد: در همین مدت زمان عنوان شده برای ۲۶ نفر مددجویان این نهاد کاریابی صورت گرفته و برای این افراد ۲۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال هزینه شده است.

 

خادمی بیان کرد: در سال‌جاری تا کنون از سوی کمیته امداد امام خمینی گچساران ۳ باب منزل در روستاهای این شهرستان ساخته شده که در همین راستا افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال بلاعوض و ۴۰۰ میلیون تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید افزود: هر سال قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این نهاد با برپایی پایگاه های ثابت و سیار کمک های مردمی را برای دانش آموزان بی سرپرست و کم درآمد جمع آوری می کرد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: در حال حاضر در شور عاطفه ها دو پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه سیار در شهرستان برای جمع آوری کمک های مردمی دایر شده است.

 

خادمی اضافه کرد: ۳ هزار و ۲۵۶ خانوار معادل جمعیتی افزون بر ۷ هزار و ۹۱۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران قرار دارند که از این تعداد ۳۵۰ نفر دانش آموز و ۵۱ نفر دانشجو می باشند.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب/فارس