اجرای 74 پروژه آموزشی و ورزشی با 284 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد
اجرای 74 پروژه آموزشی و ورزشی با 284 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کهگیلویه و بویراحمد 74 پروژه آموزش و ورزشی با اعتباری بالغ بر 284 میلیارد ریال در دست اجراست. ” جهان محرابی ” در گفت و گو با خبرنگار فریادجنوب  افزود: در کهگیلویه و بویراحمد پروژه های مختلف نوسازی و تجهیزات مدارس در دست اجر […]

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کهگیلویه و بویراحمد 74 پروژه آموزش و ورزشی با اعتباری بالغ بر 284 میلیارد ریال در دست اجراست.

” جهان محرابی ” در گفت و گو با خبرنگار فریادجنوب  افزود: در کهگیلویه و بویراحمد پروژه های مختلف نوسازی و تجهیزات مدارس در دست اجر است.

وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 74 پروژه آموزش و ورزشی با اعتباری بالغ بر 284 میلیارد ریال در دست اجراست.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این میزان اعتبار اختصاص داده شده در سال 96-97 به این تعد اد پروژه تا کنون 140 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و از این میزان تخصیص نیز 100 میلیارد ریال آن به صورت نقدینگی بوده است.

محرابی عنوان کرد: درمناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به 500 کلاس درس نیاز است.

وی گفت: به شهرستان گچساران اعتباری بالغ بر 133 میلیارد ریال در حوزه نوسازی اختصاص یافته است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: از این میزان تا کنون 101 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

محرابی بیان کرد: از پروژه های در دست اجرای شهرستان گچساران می توان به مجتمع فرهنگی، زمین چمن با قرار دادی بالغ بر 12 میلیارد ریال، مدرسه 6 کلاسه جلیل خیرآبادبا 70 درصد پیشرفت فیزیکی، مدرسه دو کلاسه انبارگاه و سالن طالقانی اشاره کرد.

وی افزود: امسال در شهرستان گچساران یک پروژه جدید و 2 پروزه نیمه تمام آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دو پروژه نیمه تمام اعم ازاستخر شنای گچساران با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد ریال و مدرسه 10 کلاسه فضیلت با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال آغاز شد.

محرابی اضافه کرد: پروژه مدرسه 10 کلاسه فضیلت با پیشرفت فیزیکی 35 درصدی چندین سال راکد مانده بود که مجددا تکمیل آن آغاز شده است.

وی گفت: احداث مدرسه 6 کلاسه روستای پشه کان از توابع گچساران را با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیشترین اعتبارات در حوزه تجهیزات مدارس در کهگیلویه و بویراحمد به شهرستانهای گچساران و یاسوج اختصاص داده شده است.

محرابی عنوان کرد: به دلیل کم بودن اعتبار برخی از مناطق نتوانستیم برای آنها تجهیزاتی را در نظر بگیریم.

وی افزود: در سال 96-97 اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل استانی به تجهیزات اداری و کلاسی مدارس گچساران و دو میلیارد ریال نیز به تجهیزات پژوهش سرای این گچساران اختصاص داده شد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: با پیگیری های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات آموزشی دو شهرستان گچساران و باشت اختصاص داده شده است.

محرابی بیان کرد: از این میزان 17 میلیارد ریال به به شهرستان گچساران اختصاص داده شد که 11 میلیارد ریال آن به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و ما بقی نیز به تجهیزالت آموزشی و کمک آموزشی با اولویت هنرستان هابوده است.