احداث محور ارتباطی لنده -تشان اولویت توسعه لنده است
احداث محور ارتباطی لنده -تشان اولویت توسعه لنده است

به گزارش فریاد جنوب، حاج عدل هاشمی پور امروز در دیدار با مردم لنده گفت: آنچه امروز به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای ما در این شهرستان مطرح می شود بحث خروج از بن بست لنده با تفکر جهادی و انقلاب به همراه برنامه ریزی است. کاندیدای نمایندگی مردم در کهگیلویه بزرگ در دیدار با […]

به گزارش فریاد جنوب، حاج عدل هاشمی پور امروز در دیدار با مردم لنده گفت: آنچه امروز به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای ما در این شهرستان مطرح می شود بحث خروج از بن بست لنده با تفکر جهادی و انقلاب به همراه برنامه ریزی است.

کاندیدای نمایندگی مردم در کهگیلویه بزرگ در دیدار با جمعی از مردم شهرستان لنده با تبریک دهه پر فروغ فجر گفت: دهه فجر سرآغاز یکی از مهمترین انقلاب های عصر معاصر است که دستاوردهای آن امروز ایران اسلامی را به یکی از مهمترین و تاثیر گار ترین کشورهای منطقه تبدیل کرده است.

وی افزود عزت و عظمت امروز انقلاب اسلامی مرهون تفکر انقلابی و ولایی نیروهای خدومی است که در جهت صیانت و حفاظت از دستاوردهای عظیم این انقلاب لحظه ای دست از تلاش و کوشش برنداشته اند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: در طول چهار دهه از عمر پرخیر و برکت انقلاب اسلامی شاهد تلاش ها زیادی برای رفع محرومیت از دل روستاها و بخش های مختلف این استان هستیم که حقیقتا به نسبت دوران ستم شاهی اصلا قابل قیاس نیست ولی به دلیل عمق محرومیت ها باید تلاش ها و همت مسئولان دو چندان شود و با روحیه جهادی و انقلابی مطالبات مردمی در حوزه های مختلف عمرانی، توسعه ای ، زیر بنایی و اقتصادی پیگیری شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: عمق محرومیت ها در کهگیلویه بزرگ به دلیل گستردگی حوزه جغرافیایی تعدد روستاها واقعا زیاد است که لازم است همه با روحیه ای مضاعف به دنبال رفع مشکلات و چالش های فرارو باشیم.

هاشمی پور افزود: شهرستان لنده از جمله شهرستان های است که دارای منابع عظیم معدنی و سرمایه های انسانی فرهیخته ای است که نیازمند اکتشاف و بهره برداری است لذا بحث توجه به مهمترین اولویت های این شهرستان همواره به عنوان مطالبه عمومی مطرح بوده است.

وی تاکیدکرد: این فرصت های طلایی که با هزاران سختی به دست می آید را نباید از دست بدهیم ، یه روزی من هم مثل شما جوان بودم و باید بدانیم جوانیمان را کجا داده انده و به برکت خون همین شهدا در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنیم و باید به این امنیت افتخار کنیم.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: یکی از مهمترین مباحثی که در طی چهار سال گذشته به عنوان یکی از مهمترین و محوری ترین کارهای که می توانست به خروج از بن بست این شهرستان کمک کند بحث احداث محور ارتباطی لنده –تشان است .

وی گفت: این محور ادامه محور یاسوج –پاتاوه است که در آینده استان های اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان را به همدیگر متصل خواهد کرد.

هاشمی پور افزود: ضرورت توجه به این محور و نقش مهم آن در توسعه حمل و نقل ، کاهش مسیر ارتباطی ، کاهش میزان مخاطرات و تلفات جاده ای و کاهش هزینه سوخت و وقت مردم از شاخه های مهم این محور ارتباطی است.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: تلاش های زیادی برای احداث جاده لنده-تشان صورت گرفته که طول مسیر موجود بیش از 137کیلومتر است که با اجرای این طرح 95کیلومتر از طول مسیر کاهش می یابد و این محور از سمت شرق به محور پاتاوه –دهدشت و در ادامه به محور لیکک –جایزان، امیدیه، بندر امام خمینی(ره) متصل می شود.

وی افزود: یقین دارم این پروژه قبل از زمان موعد به نتیجه برسد به شرطی که با هم بسازیم و تحمل همدیگر را داشته باشیم چرا که امروز شاهد فرار نخبگان از استان هستیم که به یک معضل تبدیل شده است.

هاشمی پورگفت:نساختن ها باعث عقب ماندگی است و لنده را باید با هم بسازیم تا به پیشرفت برسیم، جاده لنده به تشان می تواند راهگشای معدن فسفات نیز باشد که بحث جاده این مسیر راهگشای خیلی از مشکلات دیگر شهرستان خواهد بود که اتصال این جاده شهرستان بهمی نیز از بن بست خارج می شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: هرکجا نام عدل هاشمی پور برای پیگیری یک پروژه و طرحی در میان باشد هزاران موشک یالستیک وخمپاره، آر پی جی در سایت های مشخص و معلوم الحال روانه بنده می شود که خدارا شاکرم که بدنم را ضد گلوله ساخته است تا افتخار نوکری مردم را در کارنامه دوران خدمتی خویش داشته باشم.

وی افزود: از همه کسانی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون برای مردم قدمی برداشته اند باید صمیمانه تشکر کنیم ولی ای کاش تلاش ها مضاعف تر بود و کمتر به دنبال حواشی و مسائل سیاسی بودیم تا بتوانیم نوکری این مردم را داشته باشیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: به همه آقایون هم اصلاحاتی و هم اصول گرا اعلام کردم هردو جریان شما را قبول ندارم چرا که همه کار و کاسبی است و برای مردم فایده ندارد و اگر داشت در طول 40سال گذشته داشته است و همه زیر چتر ولایت هستیم و تنها با اتحاد است که می توانیم لنده را بسازیم و امیدواریم نخبگان و فرهیختگان این فضا را تعویض کنند تا در مسیر توسعه قرار بگیریم.

وی گفت: تنها افتخار بنده سرباز نظام و مقام معظم رهبری بودن و خادم و نوکر مردم بودن است که در طول دوران خدمتی ام در حوزه های مختلف همواره این را به اثبات رسانیده ام و اگر مردم باز هم اعتماد کنند امیدواریم خادم و نوکری این مردم را بتوانیم تا جان در بدن داریم انجام دهیم.

هاشمی پور اظهارکرد: امروز اعتقاد داریم که مردم ما بصیر هستند و خوب می دانند چه کسانی را انتخاب کنند که قطعا حضور و مشارکت آنان در انتخابات به عنوان یک سرمایه اجتماعی برای نظام است حضوری حماسی خواهند داشت.

انتهای پیام/