اختتامیه هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم،نهج البلاغه واذان کارکنان، همسران و فرزندان شرکت نفت و گاز گچساران
اختتامیه هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم،نهج البلاغه واذان کارکنان، همسران و فرزندان شرکت نفت و گاز گچساران
اختتامیه هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم،نهج البلاغه واذان کارکنان، همسران و فرزندان شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش فریادجنوب غلامرضاکمالی در اختتامیه هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم،نهج البلاغه واذان کارکنان، همسران و فرزندان شرکت نفت و گاز گچساران ضمن تبریک ایاد شعبانیه گفت: در ماهی که امام حسین ع به دنیا می آید سراسر شادی می باشد و در ماهی که به شهادت می رسند تماما غم و اندوه است.
وی بیان کرد: جا دارد از حضور پرشور مردم گچساران در ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد که حماسه ای دیگر را رقم زدند.
مدیرعامل نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه درست است در مسائل معیشتی کمی مشکل وجود دارد ، تصریح کرد: مردم هیچگاه پشت نظام را خالی نکردند و در تمام صحنه ها حضوری پرشکوه داشتند.
کمالی عنوان کرد: هر رای مردم یک تیر و جواب کوبنده نه به دشمنان جمهوری اسلامی است
وی گفت: برنانه های متعددی در حوزه فرهنگ شرکت نفت و گاز گچساران اجرا شده است.
مدیرعامل نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: حدود ۷۸۰ نفر در این مسابقات ثبت نام کرده و ۷۰۰ نفر از آنها در این مسابقات شرکت کردند.
کمالی بیان کرد: قرآن بسیار موثر می باشد و ما را به توفیق می رساند،
از تمام کسانی که در راه آموزش قرآن و تفهیم معانی آن تلاش می کنند تشکر می کنم.
وی افزود:قرآن خواندن باید همراه با تدبر باشد و در معنی آن بیندیشیم
در بسیار آموزش معانی و مفاهیم قرآنی بیشتر تلاش شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و کاز گچساران اظهار کرد:از تمام کسانی که در این‌حوزه تلاش کردند تقدیر می کنیم، ساماندهی ۷۰۰ نفر در رشته های مختلف بسیار ارزشمند است.
کمالی با اشاره به روز ماسدار و ولادت امام حسین ع اضافه کرد: پاسداران باید افتخار کنند که چه روز عزیزی به نام آنها شکل گرفت، پاسدارانی که جان خود را در راه امنیت و آرامش در طبق اخلاص می گذارند.
وی گفت: در اختتامیه هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم،نهج البلاغه واذان کارکنان، همسران و فرزندان شرکت بهره‌برداری نفت این دوره از مسابقات بر اساس آیین نامه ابلاغی از دارالقرآن وزارت نفت برای ۷گروه رده های سنی،
پبش دبستانی ، کلاسهای اول تاسوم گروه ۱وبه همین ترتیب تا۷ گروه تقسیم بندی وبرنامه‌ریزی شد.
کمالی اظهار کرد: ۷۰۰ نفر در این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف- قصه گویی قرآنی ویژه خردسالان صحیح خوانی قرآن دربخش های ۷گانه ،صحیح خوانی نماز، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ قرآن کریم در جزءهای مختلف،حفظ عمومی، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار گردید.
وی افزود: در سال‌های گذشته برخی از شرکت کنندگان ما موفق شدند رتبه‌های برتر رادر شرکت ملی نفت ایران ، وزارت نفت وحراست های کل کشور کسب کنندازجمله دربخش همسران درحفظ قرآن، دررشته مفاهیم قرآن حائزرتبه اول شدند.
مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: درمرحله نهایی ، دربخش
کارکنان،آقایان در ترتیل وزارت نفت وشرکت ملی هم چنین حراست های کل کشور رتبه های مختلفی ازاول تاسوم راکسب نمودند.
وی افزود: تعداد شرکت کنندگان
کارکنان ۱۴۲ نفر،
همسران ۱۵۵ نفر، فرزندان۴۰۳ نفر، شرکت داشتند.

سید عنایت حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه گچساران نیز گفت: قرآن در تمام مراحل مختلف زندگی انسان بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: اندیشیدن به معانی قرآن بسیار مهم بوده و زمانی اهمیت پیدا می کند که قرآن را بشناسیم.
امام جمعه گچساران با اشاره به اهمیت قرآن تصریح کرد: امام حسین ع قرآن ناطق است و آخرین یادگاری از این امام بزرگ در شب قبل از عاشورا این است که به قمر بنی هاشم فرمودند از آنها اذن بگیرید تا ما امشب را با قرآن بگذرانیم.
حجت الاسلام هاشمی منش ادامه داد: اگر باور داریم که این عالم خدایی دارد باید باور کنیم که این خدا اولین جمله را که به پیامبر نازل کرد گفتند بخوان بر مردم قرآن را و آگاه کن آنها را با قرآن،و این خود نشان از جایگاه بزرگ این کتاب آسمانی در زتدکی انسان ها است.

در پایان  توسط مدیرعامل نفت و گاز گچساران  به مناسبت روز پاسدار از فرماتده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تجلیل شد و امام جمعه این شهرستان نیز به دلیل تلاش های بسیار مدیر عامل نفت و گاز گچساران در برنامه های فرهنگی و قرآنی تحلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

  • نویسنده : ندانعمتی