ادامه بلاتکلیفی کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی/ آیا قانون جذب هفته آینده در مجلس به سرانجام می رسد؟
ادامه بلاتکلیفی کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی/ آیا قانون جذب هفته آینده در مجلس به سرانجام می رسد؟

نمایندگان جامعه کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی از ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب: مهدی بهادران کارشناس بیمه کشاورزی شهرستان های بویراحمد و مارگون به نمایندگی از جامعه کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی کشور در تماس با خبرنگار فریاد جنوب  از ادامه بلاتکلیفی کارگزاران بیمه خبر داد.

وی گفت: قانون جذب در بدنه دولت که قرار بود ماه‌ها پیش در مجلس به تصویب نهایی برسد، هنوز تعیین تکلیف نشده است.

این قانون مدتهاست در بین مجلس و شورای نگهبان در رفت و آمد بود و ما انتظار داشتیم که قبل از تابستان ، به سرانجام برسد اما هنوز در مجلس معطل است.

ایشان با تاکید بر اینکه بعد سال ها فعالیت و کارشناسی در سخت ترین شرایط و اقلیم جغرافیایی کشور مشغول به خدمت به اقتصاد کشور و قشر زحمتکش کشاورز بوده ایم ،ولی هنوز بلاتکلیف هستیم افزود: امیدواریم هفته آینده توافق نهایی حاصل شود و لااقل تا پایان سال جاری بتوانیم مصوب شدن قانون جذب را به چشم ببینیم. ما بیش از دو هزار کارشناس بیمه‌ هستیم که خودمان بیمه ای نداریم و به صورت قراردادی با بانک کشاورزی کار می‌کنیم.

وی در پایان صحبتهای خود افزود: از نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کارگروه تعیین شده انتظار داریم  هرچه زودتر جزئیات قانون جذب را اصلاح و نهایی کنند و به صحن علنی مجلس برای تصویب نهایی بیاورند و  امید داریم در نیمه دوم سال بتوانیم شاهد به ثمر رسیدن تلاش‌ها و انتطار خود باشیم و در بدنه دولت جذب شویم