ارتقاء میز خدمت در شرکت مخابرات ایران از سنتی به الکترونیکی/سامانه های مخابراتی را بهتر بشناسید
ارتقاء میز خدمت در شرکت مخابرات ایران از سنتی به الکترونیکی/سامانه های مخابراتی را بهتر بشناسید
مشاور مدیرعامل ومدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت ؛ مشترکین شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی می توانند جهت پیشگیری وبه حداقل رسانیدن این ویروس منحوس ،مطالبات ودرخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری نمایند  و همکاران مخابراتی مناطق در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها ومطالبات مشترکین اقدام می کنند‌.

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب : محمدرضا بید خام مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران طی گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری  در خصوص اقدامات انجام پذیرفته شده در رابطه  با پیشگیری از ویروس کرونا گفت ؛خوشبختانه شرکت مخابرات ایران توانست با تکیه بر دانش وتخصص پرسنل خود میز خدمت را از سنتی به الکترونیکی ارتقاء دهد وبه همین خاطر  کلیه ی امورات ،درخواست ها ومطالبات مشترکین به صورت غیرحضوری واز طریق سامانه های  تلفنی که  رایگان هست ، انجام می گیرد.

مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت ؛ مشترکین شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی می توانند جهت پیشگیری وبه حداقل رسانیدن این ویروس منحوس ،مطالبات ودرخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری نمایند  و همکاران مخابراتی مناطق در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها ومطالبات مشترکین اقدام می کنند‌.

محمدرضا بیدخام نحوه ی عملکرد سامانه های  مخابراتی را این گونه جهت اطلاع مشتریان مخابراتی  تشریح نمود:
۱_سامانه تلفنی ۲۰۰۰: دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض
۲_سامانه تلفنی ۲۰۲۰:پشتیبانی ،فروش وخدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL)
۳_سامانه تلفنی ۲۰۱۰:پشتیبانی ورفع خرابی خطوط مشترکین تجاری
۴_سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷:رفع خرابی خطوط تلفن ثابت
۵_سامانه تلفنی ۱۱۸:پاسخگویی اطلاعات تلفنی
۶_پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir:دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول ،دریافت ریزمکالمات ،درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ،درخواستFTTHو دانلود فیلم های سیمانی .

مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطر نشان کرد ،امید می رود همه ی مشتریان شرکت مخابرات ایران مراجعه غیر حضوری را در برنامه ی خود قرار دهند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان ،خدمات مطلوب تر ی را دریافت نمایند