افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024
پ
  • شناسه : 4361
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
  • ۲ دیدگاه

از خادمی تا احمدی ؛ ترافیک حضور وزرا در خرم آباد و بی خبری در کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه وبویراحمد  بعد از پیروزی حسن روحانی و معرفی کابینه به استان بزرگ تر لرستان رفت. به گزارش فریادجنوب ، یکی از راه های علمی مطالعه کارنامه و عملکرد های مدیران استفاده از عنصر مقایسه است. مقایسه عملکرد موسی خادمی از بدو حضور در لرستان با عملکرد علی محمد احمدی استاندار فعلی […]

موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه وبویراحمد  بعد از پیروزی حسن روحانی و معرفی کابینه به استان بزرگ تر لرستان رفت.

به گزارش فریادجنوب ، یکی از راه های علمی مطالعه کارنامه و عملکرد های مدیران استفاده از عنصر مقایسه است.

مقایسه عملکرد موسی خادمی از بدو حضور در لرستان با عملکرد علی محمد احمدی استاندار فعلی استان کهگیلویه وبویر در حوزه ی حضور وزرا ، معاونان وزرا و معاونان رییس جمهور می تواند مقایسه جالبی باشد از آن جهت که دلیل حضور مدیران ملی در سطح بالا در مراکز استان ها علاوه بر دلایلی از جمله برنامه های از پیش تعین شده ،حالت اضطرار و افتتاح و اختتامیه ها بیشتر به پتانسیل  و سابقه مدیریتی ، اجرایی استاندار بر می گردد ؛ موسی خادمی چهارسال استاندار کهگیلویه وبویر احمد در دولت حسن روحانی ، نزدیک چهارسال معاون استانداری کهگیلویه وبویر احمد در دولت اصلاحات ، چهارسال معاونت استانداری بوشهر در دولت اصلاحات ، سابق روشن و شفاف سیاسی در جریان اصلاحات با این توضیح که ؛(( دولت امروز حسن روحانی قطعا محصول تلاش و حمایت یک پارچه جریان اصلاحات از وی بود)) ، و سایر مسئولیت های ریز و درشت را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

بدیهی است  داشتن تجربه مدیریت اجرایی و ارتباط با مدیران ملی و نزدیکی با بدنه دولت تدبیر و امید، پتانسیل های بالقوه ای هستند که موسی خادمی با استفاده از همه ی ظرفیت ها خود موفق شد چه در زمان استانداری کهگیلویه وبویر احمد و چه در حال حاضر در استان لرستان باعث حضور آنها در مرکز استان های کهگیلویه وبویراحمد شود.تقریبا هفته ای نبود که  یاسوج و گاهی سایر شهرستان های استان میزبان وزیر ، معاون وزیر و معاون رئیس جمهور نباشد مثل الان که فرودگاه کوچک خرم آباد به حضور موسی خادمی در استقبال از مدیران ملی و دولت عادت کرده است.

در ماه  اخیر وزرای دفاع ، بهداشت و اطلاعات ،معاون استخدامی رئیس جمهور ،معاون اقتصادی رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی به خرم آباد مرکز استان لرستان رفتند و مورد استقبال استاندار قرار گرفتند.

حالا با این توضیح نگاهی داشته باشیم به فرودگاه یاسوج یا شیراز و ببینیم در مدت زمان تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد توسط علی محمد احمدی و در ماه یا ماه های اخیر کدام مدیر و وزیر دولت تدبیر و امید با تلاش ایشان به کهگیلویه وبویراحمد سفر کردند!؟

یقینا اگر انتظار داشته باشیم میزان وتعداد حضور وزرا ، معاونان وزرا و معاونان رئیس جمهور در مراکز استان های کهگیلویه وبویراحمد و لرستان به یک اندازه باشد انتظار نابجایی است چون استاندار فعلی کهگیلویه وبویراحمد نه سابق مدیریت اجرایی زیادی داشته و نه به لحاظ سیاسی عملکرد مشخص و معینی دارد ، دقیقا خلاف آن چیزی که استاندار لرستان دارد.

امیدواریم که علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویر احمد با برنامه ریزی بهتر و  تلاش گسترده تر و مهم تر با استفاده از تجربیات سیاسی و نزدیکی اصلاح طلبان استان با پایتخت موجب شود استان محروم کهگیلویه وبویر احمد که در دولت اول روحانی به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده بود مجدد به همان حالت برگشته و شاهد پیشرفت استان باشیم.

برچسب ها

در سفر یک روزه سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به دیشموک چه گذشت/بازدید میدانی از20روستا وبررسی وضعیت ارتباطی آنها ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در سفر یک روزه سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به دیشموک چه گذشت/بازدید میدانی از20روستا وبررسی وضعیت ارتباطی آنها

خالق پناه در ادامه گقت ، یکی از مشکلات اصلی حوزه لیراب، قطعی فیبر نوری به دلیل سرقت کابل توسط فرد یا افراد ناشناس بوده وطی بازدید از مسیر با تعویض قسمتی از مسیر فیبر نوری که دارای مفصل های متعدد می باشد مشکل ارتباطی روستاهای حوزه سردسیر دیشموک شامل؛ دشتک علیا، دشتک سفلی، باغ کلک، تنگ تی، تنگ سوخته، لیراب، مور خوانی، بناری، نسه تاویس، تنگل، موردراز، برد سفیدو شرنگ رنگ برطرف می شود.

دکتر محمدبهرامی: جریان مردمی راه روشن فردا همه مردم را حرمت خواهدکرد| با مردم صادق باشیم و صادقانه  قول دهیم ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر محمدبهرامی: جریان مردمی راه روشن فردا همه مردم را حرمت خواهدکرد| با مردم صادق باشیم و صادقانه قول دهیم

منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استقرار بخشداری زیلایی بیان کرد : بخشداری باید در زیلایی مستقر باشد و بخشدار نباید کنار فرماندار در فرمانداری موازی کاری باشد با تمرکز زدایی  هم فرمانداری و هم بخشدار دغدغه کمتری دارند  .

برای اولین بار انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان بصورت تمام الکترونیک برگزار شد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای اولین بار انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان بصورت تمام الکترونیک برگزار شد

درخشان تصریح کرد:انتخابات روز یکشنبه مورخ شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 11 صبح به صورت آنلاین با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جناب آقای لک معاون امور استانهای انجمن هنرهای نمایشی کشور، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل، هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی و حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • یاس

    تاریخ : ۷ - مرداد - ۱۳۹۷

    خدایی در حد بخشدار هم نیست کشور نیست که کشور بی لیاقتهاست


    پاسخ

  • شهروندیاسوج

    تاریخ : ۷ - مرداد - ۱۳۹۷

    موسی خادمی چرا تا استان ما بود وزرا و معاونین رییس‌جمهور یاسوج تشریف نمی آوردند ، پس علتش در نحوه مدیریت هست چرا که به قول شما اگه ترافیک وزرا و سایر مسؤلین کشوری در لرستان زیاد هست اولا مربوط به تلاش و کوشش نمایندگان لرستان در مجلس هستش ثانیا تلاش و کوشش های استاندار سابق لرستان که حالا موسی خادمی داره برداشت می کنه وگرنه کارشاقی نکرده فقط یه عکاس خوبی داره وخوب هم ازش عکس می گیره؟؟؟؟؟


    پاسخ