از خانواده نیکوکارشهید آشوغ در روستای خونگاه شهرستان دنا تجلیل شد.
از خانواده نیکوکارشهید آشوغ در روستای خونگاه شهرستان دنا تجلیل شد.

از خانواده نیکوکارشهید آشوغ در روستای خونگاه شهرستان دنا تجلیل شد. خانواده شهید آشوغ دریک اقدام خیرخواهانه،یک باب منزل مسکونی را بصورت رایگان به مدت یکسال در اختیار،خانواده کم برخوردار وبی بضاعت قرار دادند. رسول دشتیان مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی دنا، درگفتگویی با خبرنگار فریاد جنوب در یاسوج با بیان این خبراظهار داشت:خانواده […]

از خانواده نیکوکارشهید آشوغ در روستای خونگاه شهرستان دنا تجلیل شد.
خانواده شهید آشوغ دریک اقدام خیرخواهانه،یک باب منزل مسکونی را بصورت رایگان به مدت یکسال در اختیار،خانواده کم برخوردار وبی بضاعت قرار دادند.

رسول دشتیان مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی دنا، درگفتگویی با خبرنگار فریاد جنوب در یاسوج با بیان این خبراظهار داشت:خانواده معظم شهید آشوغ دریک اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه،به یاری خانواده نیازمندشتافتند ویک دستگاه خانه مسکونی را به مدت یکسال بصورت رایگان در اختیار خانواده نیازمند قرار دادند.
حجت الاسلام محمد بهشت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در دیدار وتجلیل از اقدام خداپسندانه ونیکوکار خانواده محترم شهید آشوغ بیان داشت:
جامعه ی ما در این شرایط بحرانی که بسیاری از مشاغل به دلیل وضعیت ناشی از کرونا تعطیل شده اند و مردم در تنگنا قرار دارند بشدت نیاز به این اقدامات خیرخواهانه دارد تا دردی از دردهای مردم التیام یابد،این خانواده ی خیر خونگاهی بخش پاتاوه یک دستگاه خانه مسکونی در این روستا را به صورت رایگان به مدت یکسال در اختیار خانوده ای کم برخوردار قرار دادند.
گفتنی است ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی دنا به همراه روحانیون مستقر این اداره در خانه ی این شهیدعزیز حضور پیدا کرده و از آنها تجلیل کردند.
شهید آشوغ از شهدای والای مقام روستای خونگاه می باشد که قبر مطهر این شهید گرانقدر درگلزار مطهر شهدای شهر یاسوج واقع شده است.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار