دعوت شرکت صنایع پلیمرگچساران از دانش‌آموزاناین شهرستان برای حضور در مسابقه «ما آینده گچساران را می‌سازیم»
دعوت شرکت صنایع پلیمرگچساران از دانش‌آموزاناین شهرستان برای حضور در مسابقه «ما آینده گچساران را می‌سازیم»
شرکت صنایع پلیمر گچساران طی فراخوانی دانش آموزان شهرستان را به شرکت در مسابقه «ما آینده گچساران را می‌سازیم» دعوت کرد.

به گزارش فریادجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر گچساران؛ در این فراخوان آمده است: دانش‌آموزان گچسارانی می‌توانند ایده‌ها، خواسته‌ها و برنامه‌های خود برای توسعه منطقه و افزایش تاثیرگذاری گچساران در آبادانی ایران را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، صنعتی و … را به واحد روابط عمومی این شرکت،‌ ارسال کنند.

در ادامه این فراخوان آمده است: دانش آموزان گچساران برای شرکت در این مسابقه می‌توانند ایده‌های خود را در قالب حداکثر دو صفحه A4 به نشانی pr@gpico.infoو یا از طریق پیام‌‌رسان‌های بله و ایتا به شماره 09107220503 و ذکر مشخصات کامل ارسال کنند.

در پایان این فراخوان آمده است: از سه اثر برگزیده این مسابقه نیز، همزمان با روز دانش‌آموز با جوایز ارزنده‌ای تجلیل به عمل می‌آید، همچنین منتخبی از آثار نیز در قالب کتابی منتشر می‌شود.

گفتنی است شرکت صنایع پلیمر گچساران که از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس می‌باشد، طرح احداث واحد پلی اتیلن سنگین گچساران را به منظور تولید سالیانه 300 هزار تن انواع محصول HDPE تعریف و در دست اجرا دارد. این طرح در زمینی به مساحت 12 هکتار در استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران در نظر گرفته شده و مشتمل بر احداث یک واحد تولید HDPE است که خوراک، سرویس‌های جانبی و یوتیلیتی آن توسط شرکت پتروشیمی گچساران تأمین می‌گردد

  • نویسنده : ندانعمتی