کهگیلویه را جزء استان بدانید تاپیشنهاد تعطیلی جمعه بازاریاسوج وتعداد آمار کرونایی نیروی انتظامی
کهگیلویه را جزء استان بدانید تاپیشنهاد تعطیلی جمعه بازاریاسوج وتعداد آمار کرونایی نیروی انتظامی
سردار مهدی انصاری افزود: ۷۴ نفر از کارکنان نیروی انتظامی شامل ۶۲ نفر کادر و ۱۲ نیروی وظیفه به مبتلا شدند که ۳ نفر جان خود را از دست دادند‌ و هر سه نفر از منطقه کهگیلویه بودند

نشست ستاد کرونای استان برگزار شد که در حاشیه این نشست موضوعات مهمی از جمله اینکه در حال حاضر بدترین مکان‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به پاساژها و پلیس+۱۰ است در حالی که بقیه اماکن نسبت به گذشته بهتر شده است.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

در این نشست اعلام شد میانگین رعایت پروتکل‌ها در استان به ۸۷.۲ درصد رسیده است.

فرماندار بویراحمد هم به نکات جالبی اشاره کرد از جمله اینکه ۲۸ مورد از ۸۸ فوتیکرونا‌ در این شهرستان بوده و تنها ۱۳ درصد ازکرونا یی‌ها افراد بالای ۶۰ سال هستند که جای تامل دارد.

شاهرخ کناری خبر خوب نشست ستاد کرونای استان را هم بسته بودن همه باغ‌ها و بوستان‌های شهرستان دانست و البته به این نکته هم اشاره کرد که متاسفانه پشت آرامستان‌ها تجمع ۵۰۰ نفری صورت می‌گیرد و می‌خواهند با زور وارد آرامستان شوند.

در نشست امروز یکی از پیشنهادات تعطیلی جمعه بازار یاسوج بود و اعضا خواستار تعطیلی مکانی که ۹۰۰ واحد صنفی در آن هستند شدند.

فرماندار بویراحمد هم از نبود امکانات در مدارس گلایه کرد و اینکه برخی از مدارس سرویس بهداشتی ندارند.

شهردار یاسوج هم در این نشست خواستار پرداخت مطالبات کارگران برای جلوگیری از هرگونه تجمعی شد و گفت: متاسفانه چند نفر از کارکنان حمل و نقل شهرداری یاسوج از جمله رئیس و معاون به کرونامبتلا شده‌اند.

وی همچنین خواستار تعطیلی شیرینی‌سراها شد و گفت: کیک‌های تولد و تجمعاتی از این قبیل خود عامل بیماری کرونادر بین کودکان است.

 یکی از اعضای ستادکرونا  استان هم گفت: اوضاع کهگیلویه و گچساران خیلی خوب نیست. تخت‌های بیمارستانی کهگیلویه پر شده و محل قرنطینه هم وجود ندارد گچساران هم امکانات مناسبی ندارد.

در ادامه فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت تقسیم امکانات گلایه کرد و گفت: کهگیلویه را جزء استان بدانید.

سردار مهدی انصاری افزود: ۷۴ نفر از کارکنان نیروی انتظامی شامل ۶۲ نفر کادر و ۱۲ نیروی وظیفه به مبتلا شدند که ۳ نفر جان خود را از دست دادند‌ و هر سه نفر از منطقه کهگیلویه بودند.

این مسوول خاطرنشان کرد: پارک ولایت یاسوج بسته و  چراغ‌های پارک خاموش است و همین باعث مشکلات در این نقطه می‌شود لذا چراغ‌ها را روشن کنید