استاندارکهگیلویه وبویراحمد: برخورد مطابق قانون با استخدام‌های غیرقانونی در کهگیلویه و بویراحمد
استاندارکهگیلویه وبویراحمد: برخورد مطابق قانون با استخدام‌های غیرقانونی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از استخدام‌های غیرقانونی دفاع نمی‌کنیم،گفت: مطابق قانون با استخدام‌های غیرقانونی برخورد شود پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir به گزارش فریاد جنوب  از یاسوج، حسین کلانتری ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی با ابراز گلایه از آنچه کم رنگ بودن تعامل برای اجرای طرح‌های اقتصادی نامید، گفت: بخشی از […]

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از استخدام‌های غیرقانونی دفاع نمی‌کنیم،گفت: مطابق قانون با استخدام‌های غیرقانونی برخورد شود

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

به گزارش فریاد جنوب  از یاسوج، حسین کلانتری ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی با ابراز گلایه از آنچه کم رنگ بودن تعامل برای اجرای طرح‌های اقتصادی نامید، گفت: بخشی از طولانی شدن استعلام‌ها برای شروع طرح ها از پیامدهای کم رنگ بودن این تعاملات است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضعف هماهنگی بین بخشی، نداشتن برنامه منسجم و ناقص بودن اطلاعات در بین دستگاه‌های عضو این شورا نگران کننده است، افزود: نداشتن ارتباط میان دستگاه‌ها یک خلاء بزرگ است و نشان می‌دهد گفت‌وگویی میان دستگاه‌ها نیست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه علی‌رغم تلاش‌های دشمنان کار و فعالیت عمرانی در کشور متوقف نشده گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم فعالیت عمرانی سرعت گرفته به طوری که در مناطق محروم زیلائی و پیجاب فعالیت‌های عمرانی متوقف نشده و به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین نشست امروز شورای برنامه‌ریزی ۱۳ طرح بررسی و ۳۰۰ شغل ایجاد می‌شود که ایجاد اشتغال در این طرح‌‌ها منوط به پیگیری مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران است.

کلانتری بیان کرد: در سفر دو روز گذشته معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری علاوه بر اعتبارات اختصاص یافته مبلغ ۲۰ میلیارد تومان دیگر از ردیف‌هایی که اعتبار نداشته، اعتبار اختصاص یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه جذب اسناد خزانه ملاک ارزیابی مدیران است، عنوان کرد: مدیران جذب اعتبارات تملک دارایی را نیز در دستور کار قرار دهند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قانون برایمان تکلیف است، تصریح کرد: ما هیچ دفاعی از اقدامات و استخدام‌های غیرقانونی نداریم و باید با استخدام‌های غیرقانونی مطابق قانون برخورد شود.
کلانتری عنوان کرد: نگاه ما در این زمینه برخورد بر اساس قانون است و نگاه دستگاه‌های نظارتی هم مچ‌گیری نیست بلکه پیشگیرانه و تعاملی است