استاندار کهگیلویه وبویراحمداز تصفیه خانه فاضلاب سی سخت بازدید کرد/تصفیه خانه فاضلاب سی سخت به بروز ترین پکیج های تصفیه فاضلاب مجهز می باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمداز تصفیه خانه فاضلاب سی سخت بازدید کرد/تصفیه خانه فاضلاب سی سخت به بروز ترین پکیج های تصفیه فاضلاب مجهز می باشد.

  استاندار در بازدید از این طرح به ضرورت فرهنگ سازی برای اتصال شبکه های فاضلاب خانگی به سیستم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، عنوان کرد: برخورداری از سیستم های فاضلاب بعنوان یکی از شاخص های مهم در زمینه توسعه یافتگی و سلامت به شمار می رود. فریادجنوبfaryadejonoob.ir کلانتری گفت: برای تصفیه خانه فاضلاب […]

 

استاندار در بازدید از این طرح به ضرورت فرهنگ سازی برای اتصال شبکه های فاضلاب خانگی به سیستم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، عنوان کرد: برخورداری از سیستم های فاضلاب بعنوان یکی از شاخص های مهم در زمینه توسعه یافتگی و سلامت به شمار می رود.

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

کلانتری گفت: برای تصفیه خانه فاضلاب سی سخت تاکنون 15 میلیارد تومان هزینه شده است، سیستم این تصفیه خانه ترکیبی و به بروز ترین پکیج های تصفیه فاضلاب مجهز شده است.

وی افزود: برای حراست از منابع ارزشمند زیرزمینی به ویژه در استفاده های کشاورزی و صنعتی ناچار به بازچرخانی آب های استفاده شده و استفاده از پساب فاضلاب هستیم.

کلانتری گفت: در بیشتر کشورهای توسعه یافته با وجود دسترسی به منابع آب بیشتر، اما استفاده از آب شرب در کشاوزی، صنعت و فضای سبز ابداً مرسوم نیست، در ایران به واسطه کمبود آب، باید حساسیت ها در استفاده از آن جدی تر گرفته شود و با توسعه سیستم های تصفیه فاضلاب بخش زیادی از فشار بر منابع حیاتی آب شیرین را کم کرد.

وی سپس در بازدید از شهر سی سخت گفت: کهگیلویه و بویراحمد شمالی در جنوب ایران است، اینجا پر از ظرفیت است، میشود در زمینه توریست کارهای بسیاری کرد تا هم به توسعه و هم اشتغال منطقه نیز کمک شود.

کلانتری گفت: محلی برای همایش های ملی پیش بینی و عملیاتی شود، همایش هایی که میتواند در معرفی ظرفیت های استان موثر باشد و قطعاً با معرفی خوب و چند باره استان شاهد پیشرفت های بهتری هم در زمینه توریسم و گردشگر و هم جذب سرمایه گذار خواهیم بود.