استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شرط توسعه کهگیلویه عبور از تنگ‌نظری و طیف‌بندی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شرط توسعه کهگیلویه عبور از تنگ‌نظری و طیف‌بندی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای توسعه کهگیلویه باید از تنگ‌نظری و طیف‌بندی و نگاه طایفه‌ای عبور کنیم، گفت: باید بستری فراهم آوریم که این شهرستان به جایگاه خود برسد. به گزارش فریادجنوب ،علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی معاون عمرانی،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیران کل […]

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای توسعه کهگیلویه باید از تنگ‌نظری و طیف‌بندی و نگاه طایفه‌ای عبور کنیم، گفت: باید بستری فراهم آوریم که این شهرستان به جایگاه خود برسد.

به گزارش فریادجنوب ،علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی معاون عمرانی،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در ادامه سفرهای شهرستانی از کهگیلویه بازدید و مشکلات پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را از نزدیک بررسی کرد.

علی محمد احمدی صبح امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهرستان اظهار داشت: پتروشیمی با هماهنگی قوا و با 2 بار حضور وزیر نفت و پیگیری نماینده مردم شهرستان در حال اجراست و دنبال این هستیم که خوراک این پتروشیمی تأمین شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیروگاه برق پادوک به دیگر پروژه‌های مهم شهرستان نام برد و گفت: این نیروگاه به عنوان نخستین نیروگاه سیکل استان بوده که با سرمایه‌گذار خوب و پیگیری‌های مداوم فعال است و هفته آینده با حضور نماینده مردم در مجلس مسایل بانکی را دنبال خواهیم کرد.

وی، با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ دهدشت غربی سال‌ها با وجود حق مسلم کشاورزان تعطیل بود، افزود: این پروژه در حال حاضر فعال است و با پیگیری‌هایی که خواهیم داشت خط انتقال و شبکه‌ آبیاری آن دنبال خواهد شد.

احمدی از توجه ویژه به واحدهای تولیدی خبر داد و تصریح کرد: از محل تسهیلات اشتغال روستایی و نیز کمک‌های فنی،اعتباری واحدهای تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد تقویت می‌شوند تا به ظرفیت اسمی برسند.

وی،همچنین از پیگیری احداث فرودگاه دهدشت و تسریع در اجرای سیمان سپو خبر داد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه برای توسعه کهگیلویه باید از تنگ‌نظری و طیف‌بندی و نگاه طایفه‌ای عبور کنیم، گفت: باید بستری فراهم آوریم که این منطقه که از نظر کشاورزی،فرهنگ و هنر هیچ مؤلفه‌ای کمتر از سایر استان ندارد به جایگاه خود برسد.

احمدی، آینده کهگیلویه را درخشان توصیف کرد و افزود: شرط اساسی این است که فرزندان منطقه پای کار باشند و نگاه را از دایره کوچک که باعث از دست دادن فرصت‌های طلایی می‌شود تغییر بدهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است و زمانی باید احساس رضایت کنیم که در خدمتگزاری به مردم حساس باشیم، اظهار داشت: مدیری که دغدغه خدمت ندارد و تعهد کاری نداشته باشد چه در مجموعه استانی و چه ملی و شهری مدیری نیست که درک خوبی از شرایط کشور و حس خدمتگزاری داشته باشد.

احمدی گفت: دولت خدمتگزار مردم است و در خدمت گروه،جریان یا طیف و سلیقه خاص نیست.

وی، با بیان اینکه در مرحله نخست باید از مردم عذرخواهی کنیم که آنطور که شایسته آنهاست خدمتگزار نبودیم و قصور ما را ببخشند، ادامه داد: ما در کشور قانون داریم و وظایف قوا مشخص است،وظیفه اجرا در اختیار دولت است باید با تعامل بستری را آماده کنیم که هر کسی وظیفه خود را خوب انجام دهد.

این مسؤول بیان داشت: بعد از چهار دهه مردم به این بالندگی رسیدند که با انتخاب‌های خود پای صندوق رأی مسیر خود را مشخص کنند مهم نیست که چه شخص خاصی کار می‌کند بالا رفتن میزان رضایتمندی مردم در نظام اسلامی مهم است